LUMZ

Super tevreden, spontane service

Via internet geen bijzonderheden makkelijk te vinden

Reactie LUMZ:

Geachte heer/mevrouw Mathot,
Hartelijk dank voor uw review.
Geachte heer/mevrouw Mathot,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zullen er rekening houden om de volgende keer de totale hoogte van de stoel erbij te zetten. Wanneer u een aankoop doet bij Onlinedesignmeubel heeft u de mogelijkheid om 7 dagen per week vragen aan ons te stellen per e-mail, telefoon of chat.
Wij hadden u graag een antwoord gegeven op de vraag.
Onlinedesignmeubel hanteert een zicht termijn van 14 dagen. Meubels kunnen binnen 14 dagen in de originele verpakking kosteloos geretourneerd worden middels onze koerier. Wij zijn ons er bewust van dat wij een online winkel zijn en daarom hanteren wij een zicht termijn. Onze meubelen staan ook gedeeltelijk in de showroom in Houten. De showroom is 7 dagen per week geopend.
Nogmaals vinden wij het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de stoelen. Hopelijk maakt u in de toekomst meer gebruik van de serviceverlening die wij onze klanten bieden.
Het Onlinedesignmeubel-team

Maike

We hebben een kaptafel besteld in hoogglans wit. Wij hebben dit meubel in de huiskamer staan als bureautje in een hoekje onder de trap. Het staat daar mooi met twee krukken eronder, zodat onze... We hebben een kaptafel besteld in hoogglans wit. Wij hebben dit meubel in de huiskamer staan als bureautje in een hoekje onder de trap. Het staat daar mooi met twee krukken eronder, zodat onze dochter daar kan tekenen of knutselen. Helaas zat er bij het uitpakken een kras op het blad... De beschrijving voor montage was onduidelijk. Geen tekst en uitleg.

Reactie LUMZ:

Goedemorgen mevrouw Ter Braak,
Bedankt voor uw review. Dit stellen wij op prijs.
Goedemorgen mevrouw Ter Braak,
Bedankt voor uw review. Dit stellen wij op prijs.
Het is jammer dat wij nu pas uw reactie ontvangen op uw bestelling. Wij hebben geen schademelding ontvangen, dat er een kras op uw kaptafel zat. Wanneer er een beschadiging is, kan dit binnen 14 dagen gemeld worden. Wij zullen dit altijd netjes oplossen.
Daarbij staat onze klantenservice 7 dagen per week beschikbaar om klanten te helpen, ondersteunen en adviseren. Het zijn vrij eenvoudige montages , wat voor iedereen geschikt is.
Komt u er om wat voor reden niet uit, had u altijd contact met ons kunnen opnemen per chat, e-mail of telefoon. Wij hadden u dan graag geholpen.
Wij hopen u dan ook nog eens terug te zien als klant bij Onlinedesignmeubel.
Het Onlinedesignmeubel-team

Na mijn bestelling een factuur ontvangen en netjes afgeleverd door de koerier.

Marielle

Vriendelijke hulpdesk !

Huib de Jong.

Een prima begeleiding, en afhandeling.

Duettes voor drie ramen besteld.

Ik heb een eettafel via de website besteld. De tafel was beschadigd, maar gelukkig hebben ze een goede oplossing aangeboden en krijg ik binnenkort weer een mooie eettafel.

Mijn salontafeltje werd snel en goed geleverd