LUMZ

Positief, snelle levering

Wij werden vriendelijk geholpen tijdens en na het bezoek aan de winkel.
Vlotte levering, ook na wijziging van offerte, geen probleem.
Zeker een aanrader !!

Snelle levering., verpakking was licht beschadigd aangekomen.

Marianne

Snelle levering, goed product. Een van de foto's op de website gaf het product niet correct weer. Vraag over gesteld alvorens te kopen. Volgende ochtend meteen reactie en onjuiste foto was al... Snelle levering, goed product. Een van de foto's op de website gaf het product niet correct weer. Vraag over gesteld alvorens te kopen. Volgende ochtend meteen reactie en onjuiste foto was al verwijderd. Wel was er een andere onduidelijkheid, had de kapstok een opliggende of inliggende glasplaat? De foto's waren hierin niet duidelijk. Ook nog even nagevraagd. Men zei dat de plaat opliggend was. Bij levering bleek de plaat juist inliggend. Ik was er blij mee, want vond dit eigenlijk mooier. Maar verstrekte informatie was dus niet juist. Ik heb ze dit ter info gemeld via de mail. Hierop heb ik geen reactie meer gehad wat ik misschien wel verwacht had.

Kees Bossers

Mooie omgeving, duidelijke web site, goede service tav levering

Grafsteenspecialist G.O.G. Vorden

Zeer goede ervaring

j van poppel

Ik ben eigenlijk niet zo tevreden ,in de winkel besteld en er word gezegd dat het direct leverbaar is ,na een week gebeld en toen was het 10 werkdagen ,nu is het 15 december en de tafel is 28... Ik ben eigenlijk niet zo tevreden ,in de winkel besteld en er word gezegd dat het direct leverbaar is ,na een week gebeld en toen was het 10 werkdagen ,nu is het 15 december en de tafel is 28 november besteld en net contact gehad ,word nu gebeld door een koerier wanneer ze hem kunnen brengen ,ik ben benieuwd maar ook teleurgesteld

Reactie LUMZ:

Beste Jose,
Beste Jose,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend dat er onduidelijkheid in de communicatie is. De levertijden op onze website zijn de actuele levertijden. Deze zullen onze verkopers ook aan u doorgeven. Wij zullen nagaan hoe dit gelopen is, zodat de onduidelijkheid in de toekomst niet meer voorkomt.
Team Onlinedesignmeubel

Els de Graaf

Set bijzettafels van glas online gezien, besteld en de volgende dag in huis!
Stevige verpakking, product prachtig, heel tevreden mee.