LUMZ

Rita Tekkelenburg traiteur

Ik heb 2 glazen bijzettafels bij jullie gekocht en ben er heel erg tevreden over. Ze staan prachtig in mijn gerenoveerde kamer.

Goed contact en snelle levering.

Marcus

Prima prijs/kwaliteit's verhouding

Wim R.

Aankoop Innovation Clubber. De levering was een stuk later dan aanvankelijk gezegd, maar een mooi product en al bij al een goede ervaring.

Winthagen

Goede betaal afhandeling en snel bezorgt

Bestelde artikel is in perfecte staat en cf. afspraak afgeleverd. Ook bestelprocedure en betaalmogelijkheden zijn prima.

W.L.M. van Jaarsveld

Prima. Eerst zag ik op de website diverse mooie stoelen, maar vanaf een plaatje een stoel kopen vind ik niets. De stoel moet ook goed zitten. Fijn dus dat ik naar het bedrijf kon om de stoel uit te... Prima. Eerst zag ik op de website diverse mooie stoelen, maar vanaf een plaatje een stoel kopen vind ik niets. De stoel moet ook goed zitten. Fijn dus dat ik naar het bedrijf kon om de stoel uit te proberen, op te meten en er een foto van te maken.

Henk

Een tv-meubel besteld. Snel en goed geleverd door een vriendelijke bezorger. Hadden gevraagd om gemonteerd te leveren en dit is uitstekend gebeurd. Dank daarvoor. Een aanwinst in onze kamer.