LUMZ

G Visser

Goede web-site
Foto's zijn zoals het produkt is. Goede kwaliteit

Reactie LUMZ:

Goedemorgen Gretha,
Bedankt voor uw review. Helaas heeft u bij snelheid levertijd, ons een slecht cijfer gegeven.
Kunt u dat misschien beter uitleggen aan ons?
Bij alle producten wordt...
Goedemorgen Gretha,
Kunt u dat misschien beter uitleggen aan ons?
Bij alle producten wordt een levertijd aangegeven en bij de La Nori tafel van La Forma staat een levertijd van 4 a 5 weken omdat het artikel zo populair is dat de leverancier de vraag niet aan kan, waardoor de levertijd langer is dan bij andere artikelen. Dit staat netjes bij het artikel vermeld.
Helaas door de vakantie drukte waar we momenteel ook nog mee te maken hebben. Dat leveranciers dicht gaan en levertijden eventueel weer worden opgeschort worden , Hebben wij u ook van op de hoogte gesteld. Hieraan kunnen wij niks doen en is overmacht.
Echter is het niet mogelijk om alle levertijden per artikel aan te passen aangezien wanneer wij daar klaar mee zijn, de levertijden weer terug veranderd kunnen worden.
Hopelijk is het mogelijk door middel van deze uitleg waarom de levertijd op de La Nori tafel langer is dan op andere artikelen.
Bedankt dat u ons aanbeveelt als online web winkel.
Wij zien u graag terug als klant bij Onlinedesignmeubel.
Het team van Onlinedesignmeubel

Tina

Perfecte advisering. De eames launche chair was boven verwachting. Schitterend leer en prachtige houten schaal en rvs onderstel. Alles werd keurig op tijd geleverd. Ik ben er super tevreden mee.

Goede kwaliteit en snel geleverd en dat was ook nog eens niet duur!

Het bestelde product voldeed volledig aan de verwachtingen. Adequate levering. Probleemloze buitenlandse betaling.

Ria Queis-Beaumont

Heel erg tevreden

Mijn ervaring met het product en de levering zijn zeer goed.
De wijze van inpakken van het product getuigd van grote zorgvuldigheid .
Het product ziet er mooi strak uit, en ook goed...
Mijn ervaring met het product en de levering zijn zeer goed.
De wijze van inpakken van het product getuigd van grote zorgvuldigheid .
Het product ziet er mooi strak uit, en ook goed afgewerkt, dit geldt ook voor de ophanging van het product.

Ervaring is goed.

S. Luyten

Gemakkelijke site om te hanteren. Snelle en efficiënte klantendienst.
De kwaliteit van het gekochte meubel was iets onder de verwachte norm.

Reactie LUMZ:

Goedemorgen Luyten,
Bedankt voor uw review.
Graag zouden wij hierop willen reageren.
Goedemorgen Luyten,
Bedankt voor uw review.
Graag zouden wij hierop willen reageren.
In het logistieke proces is het lastig om aan te geven wanneer er van te voren geleverd gaat worden. De koerier neemt telefonisch contact met u op voor het maken van een aflever afspraak op een moment dit voor u het beste uitkomt. De planning voor de levering wordt de avond van te voren gemaakt, waardoor wij de levertijd niet eerder kunnen aangeven. Wel is het mogelijk om in de ochtend van levering contact met ons op te nemen en is het mogelijk dat wij het uur van levering aangeven, waardoor het niet nodig is om een hele dag te wachten op de levering van uw meubels.
Wij hopen u in de toekomst terug te zien als klant.
Onlinedesignmeubel-team