LUMZ

martin brynda

Goede website snelle levering alleen heb ik een kapstok bij jullie besteldt voor 170 euro die dat geld niet waard is kapsto is scheef inelkaar gelast

Reactie LUMZ:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij streven naar 100% tevreden klanten en vinden het ontzettend vervelend te horen dat de bestelling niet helemaal naar is wens verlopen. Wij willen hiervoor dan ook onze excuses aanbieden.
Op het moment dat er klachten zijn op een meubel zullen wij er alles aan doen om deze voor u zo snel mogelijk op te lossen. Naar u is dan inmiddels ook een nieuwe kapstok onderweg.
We hopen dat u veel plezier heeft van deze kapstok.
Team Onlinedesignmeubel

Heb de showroom bezocht in Houten. Vriendelijke mensen. Het te bezichtigen artikel lag voor mij klaar bij aan komst.

O vonk

Zeer klantvriendelijke mensen en goed advies! We waren naar de winkel geweest en hebben dus niet via de webshop besteld, wel vooraf gekeken

Ann

Heel erg tevreden met ons bureau (glas design Clear Club). Heel mooie afwerking. Levering was zelfs veel sneller dan verwacht ??.

Goed en correct. Niets mis mee.

laura

Goede ervaring met het bestellen van mijn zwart hoogglans tv meubel. keurig ontving ik een sms een dag van te voren hoe laat ik ze de andere dag kon verwachten precies om half 9 s, ochtends ging... Goede ervaring met het bestellen van mijn zwart hoogglans tv meubel. keurig ontving ik een sms een dag van te voren hoe laat ik ze de andere dag kon verwachten precies om half 9 s, ochtends ging mijn deurbel. de servicekosten vond ik wat aan de hoge kant voor het in elkaar zetten aangezien ik dat niet kon. verder niets dan lof tv meubel zag er keurig uit.

Trudy bos

Blij met het product.

penninks bouwadvies

Alleen door de website, verder geen probleem.