LUMZ

raats

Goed bedrijf, mooie spullen, tevreden!

Stefanie De Weer

Heel tevreden!
Fijne feesten!

Marcin

Goed vertrouwen bedrijf

Mooi kwaliteit Bureau
makkelijk in elkaar te zetten en voor relatief weinig geld.
De bezorging gaat ook netjes als afgesproken.

OnlineDesignmeubel

Litjens

Je wordt goed en vriendelijk op de hoogte gesteld wanneer er geleverd gaat worden. Snelle levering en alles wordt keurig afgehandeld. Complimenten!

Levering was niet heel snel binnen, maar na 4-5 dagen kwam het binnen en is het netjes afgehandeld

Reactie LUMZ:

Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij streven naar 100% tevreden klanten en waarderen uw feedback dan ook zeer.
Het artikel wat u heeft besteld heeft een levertijd die...
Goedemorgen,
Het artikel wat u heeft besteld heeft een levertijd die 'Op voorraad' staat. Dit betekent dat het artikel op voorraad is bij onze leverancier. De artikelen waarbij deze levertijd staat aangegeven worden binnen 6 werkdagen bij u bezorgd. Wij doen altijd ons uiterste best om de producten zo snel mogelijk aan u uit te leveren.
Wij hopen dat u nog veel plezier heeft van de door u bestelde kapstok. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben: wij zijn zeven dagen per week bereikbaar via 088-0222777 of klantenservice@onlinedesignmeubel.nl.
Team Onlinedesignmeubel

Nikkie

Hele goede en vriendelijke service!