LUMZ

Wilfried

Heel erg goed. Mooie meubels!

H. D.Abbing

Onze bestelling is correct behandeld en afgewerkt.

R. Sierksma

Prima bedrijf. Konden in Houten ook even kijken hoe ons TV kastje er "in het echt" uitziet.

Witsenburg

Kast geleverd op 6 september 2014. Kast door vervoerder in de woonkamer gedonderd en e.e.a. afgesteld zoals wel was toegezegd. Lades openen niet goed en het rechter deurtje is niet af te stellen... Kast geleverd op 6 september 2014. Kast door vervoerder in de woonkamer gedonderd en e.e.a. afgesteld zoals wel was toegezegd. Lades openen niet goed en het rechter deurtje is niet af te stellen omdat het scharnier niet te verplaatsen is. Doe je hier online melding van dan krijg je geen antwoord ook niet na herhaling van de klacht. Al met al wil men wel verkopen en betaald krijgen maar service ho maar.
Overigens was ook het lakwerk niet optimaal. De verlichting stelt niet veel voor.

Reactie LUMZ:

Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij streven naar 100% tevreden klanten en vinden het ontzettend vervelend te horen dat de bestelling niet helemaal naar is wens verlopen. Wij willen hiervoor dan ook onze excuses aanbieden.
Op het moment dat er klachten zijn op een meubel zullen wij er alles aan doen om deze voor u zo snel mogelijk op te lossen. Ook de door u verzonden mails zijn direct in behandeling genomen. Helaas is door een communicatiefout niet bij u duidelijk geworden dat er aan een oplossing gewerkt werd.
Vandaag komt onze leverancier bij u langs om de door u ondervonden problemen op te lossen. We hopen dat u zodoende nog veel plezier heeft van het meubel!
Team Onlinedesignmeubel

Correct, zakelijk en adequaat

Afhandeling on-line aankoop ok.

Eric

Uitstekende website, makkelijk betalen. Levering zoals afgesproken. Top!

Yoerick Lemmelijn

Mooie meubels maar door de slechte (beschadigde) levering twijfel ik of ik in de toekomst nog zal bestellen bij dit bedrijf.

Reactie LUMZ:

Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij streven naar 100% tevreden klanten en vinden het vervelend te horen dat het meubel niet in goede staat bij u is gearriveerd. Helaas hebben wij van u geen bericht gehad over de hierboven omschreven klachten.
Op het moment dat er klachten zijn op een meubel zullen wij er alles aan doen om deze voor u op te lossen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn zeven dagen per week bereikbaar via 088-0222777 of klantenservice@onlinedesignmeubel.nl.
Team Onlinedesignmeubel

Uitstekende ervaring met Onlinedesignmeubel, dit is onze 3e bestelling.