LUMZ

Ellen Roelants

Raad een ieder aan geen Riva nachtkastjes te kopen.
Ze zijn flink aan de prijs en slecht afgewerkt.

Op 19 Mei 2014 2 witte hoogglans kastjes besteld welke op 31 Mei geleverd...
Raad een ieder aan geen Riva nachtkastjes te kopen.
Ze zijn flink aan de prijs en slecht afgewerkt.

Op 19 Mei 2014 2 witte hoogglans kastjes besteld welke op 31 Mei geleverd zijn.
Kwaliteit was rond uit slecht. Lak druipers waren zichtbaar maar ook butsen en slecht afgewerkte plekken etc.

We zijn nu begin Juli 2014 5 nachtkastjes verder en nog is er 1 niet helemaal goed. De aardige bezorger schrok zelfs van de afwerking van de laatste levering omdat ze na een extra controle in de fabriek maar ook in de winkel nog zo iets durfden te leveren. Er zaten nietjes in 1 van de kastjes om te voorkomen dat een scheur in het achterpaneel nog verder door zou scheuren. Van ellende heeft hij alle kastjes maar laten staan zodat we van 4 nachtkastjes de beste onderdelen af konden halen. Maar zoals eerder aangegeven 1 is aan de onderkant niet helemaal goed maar we laten het er maar bij. Volgens ons kan deze leverancier gewoon geen goed product leveren.

Verder hebben we op 27 Mei 2014 een Ocean 200 dressoir besteld waar een levertijd van 3-4 weken bij staat. Na ongeveer 5 weken vragen we om de stand van zaken en krijgen telefonisch te horen dat het dressoir pas in week 34 dus rond 18 Augustus 2014 geleverd kan worden. Dat is dus een levertijd van ongeveer 12 weken en niet 3-4 weken en dat wordt ook echt niet eerder aangegeven.

De klachten aangaande de nachtkastjes hebben ze netjes getracht op te lossen maar wij zijn teleurgesteld in de zogenaamde laatste check in de winkel van de nachtkastjes en de communicatie rond de levertijd van het dressoir. We zijn er dan ook nog niet uit of we deze laatste af willen nemen want als dit bij dezelfde fabriek vandaan komt als de Riva nachtkastjes dan hebben we zeker een probleem.

Reactie LUMZ:

Beste Ellen,
Beste Ellen,
Wij betreuren het zeer hoe deze order is gelopen. Nadat de eerste nachtkastjes niet goed waren hebben wij nieuwe aan u geleverd geleverd, welke wij gemonteerd hebben. Helaas is tijdens het transport dit nachtkastje beschadigd.
Eerder hebben wij nooit problemen gehad met de afwerking van producten van het merk Riva. Wij zullen nagaan of we de kwaliteit kunnen blijven garanderen. Bovendien zullen wij onze kwaliteitscheck uitbreiden en verbeteren.
Het Ocean dressoir komt uit een nieuwe serie. Deze heeft onverhoopt een langere levertijd. Wij vinden dit ontzettend vervelend, maar de oplossing van dit probleem ligt helaas buiten onze macht.
Wij streven naar 100% tevreden klanten en vinden heel vervelend dat dit zo gelopen is. Onlinedesignmeubel zal er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Wij willen onze welgemeende excuses aan u aanbieden.
Team Onlinedesignmeubel

P. Reijnen

Het bureau is op veel punten beschadigd. Nog niet gemeld.

hans

Niets op aan te merken.

M. Schaar

Eerste ervaring met uw bedrijf, zeer tevreden!

Erg tevreden. goede website en uitstekende snelle levering. bij vergelijking andere sites goedkoper.

Via google en de website de juiste lamp gevonden, voldoende informatie, administratieve afhandeling prima. De doos waar de lamp in geleverd is, was beschadigd, een pootje van de lamp stak uit de... Via google en de website de juiste lamp gevonden, voldoende informatie, administratieve afhandeling prima. De doos waar de lamp in geleverd is, was beschadigd, een pootje van de lamp stak uit de doos. Dit was pas zichtbaar na ontvangst van het pakket maar gelukkig was de lamp onbeschadigd.

Mevrouw E. Moors

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed met dit bedrijf, wel zag ik dat er vorig jaar eens een actie was met de kapstok die ik gekocht hebt, dat deze 100,- goedkoper aangeboden werd. Na een mail gestuurd te hebben... Mijn ervaring is goed met dit bedrijf, wel zag ik dat er vorig jaar eens een actie was met de kapstok die ik gekocht hebt, dat deze 100,- goedkoper aangeboden werd. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik een mail terug waarin werd gezegd dat dit een op = op actie was. Jammer dat ze toen geen extra moeite hebben gedaan. Maar na zoeken op internet waren er niet echt veel met de kapstokken en onlinedesignmeubel was de goedkoopste...

Prima, goed geholpen. prima prijs/kwaliteit verhouding