LUMZ

Lardenoije Jo

Goede service en snelle reactie op e-mails via klantenservice

Snelle en goede service!

Onno

Een glazen bureau besteld en aangegeven dat ik dit niet voor een bepaalde datum kon ontvangen. Toch twee keer gebeld of het niet eerder kon. Daarna wel op de gewenste dag afgeleverd, maar de... Een glazen bureau besteld en aangegeven dat ik dit niet voor een bepaalde datum kon ontvangen. Toch twee keer gebeld of het niet eerder kon. Daarna wel op de gewenste dag afgeleverd, maar de kartonnen verpakking was beschadigd. Gelukkig was het bureau zelf onbeschadigd en helemaal naar wens! Firma reageert prima op telefoontjes en mailtjes van de klant.

B. De Wolf

Tv meubel besteld; binnen 2 dagen levering ontvangen.

Anne

Klantvriendelijk. Snelle levering. Goede kwaliteit. Op een andere site was dit product € 16,00 goedkoper en hebben dit bedrag teruggestort gekregen. Super, super!!!

Zie opmerking bij verbeterpunten

Reactie LUMZ:

Hallo,
Bedankt voor uw feedback! De tafel die bij u bezorgd is is door onze chauffeurs zelfstandig te bezorgen.
Bij bestellingen boven een bepaald gewicht zullen wij altijd twee man sturen...
Hallo,
Bij bestellingen boven een bepaald gewicht zullen wij altijd twee man sturen of contact met de klant opnemen of de mogelijkheid bestaat om te helpen tillen. Dit is echter in uw geval niet aan de orde geweest vanwege het gewicht van de tafel.
Wij zullen navraag doen bij ons koeriersbedrijf of hier wellicht iets is misgegaan zodat verdere misverstanden in de toekomst kunnen worden voorkomen.
Met vriendelijke groeten,
Onlinedesignmeubel