LUMZ

L. Simonse

Goede service en de kwaliteit hetgeen wat ik ervan verwacht had.

René

Prima eerste ervaring met het bedrijf! Snelle levering en goed verpakt!

Dankert

Mooie meubelen, goede informatievoorziening, snelle reactie op vragen en snelle levering, goed website

Reactie LUMZ:

Geachte mevrouw Dankert,
Geachte mevrouw Dankert,
Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat u tevreden bent over onze meubelen, website en klantvriendelijkheid. Jammer dat u minder tevreden bent over de bezorgdienst.
Bij het inplannen van een bezorgafspraak kunt u zelf de dag aangeven dat geleverd wordt. De ochtend voor levering kunt u ons of de bezorgdienst bellen voor een tijdsindicatie, zodat u niet de hele dag thuis hoeft te blijven.
Wij gaan met uw feedback verder aan de slag en streven naar een nog hogere klanttevredenheid!
Onlinedesignmeubel

M. Scheffler

Prima, maar eerste afspraak bezorging was niet kloppend. bezorgschema werd veranderd. Telefoonnummer bezorgdienst is veel te duur! zeker wanneer er verteld word dat zij bereikbaar zijn vanaf 8.00 en... Prima, maar eerste afspraak bezorging was niet kloppend. bezorgschema werd veranderd. Telefoonnummer bezorgdienst is veel te duur! zeker wanneer er verteld word dat zij bereikbaar zijn vanaf 8.00 en blijkt dat dat 9.00 uur is. Daarna geen antwoord en geen gehoor. Uiteindelijk prima contact op kunnen nemen met ODM zelf.

Reactie LUMZ:

Geachte heer Scheffler,
Geachte heer Scheffler,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben het nagevraagd en de route is inderdaad omgedraaid. Dit is heel vervelend en komt gelukkig niet vaak voor. Wij hebben nu ook afgesproken met onze koerier dat klanten hier altijd over geinformeerd gaan worden.
Het nummer van onze koerier kost 30 cent per minuut en is vanaf 9 uur bereikbaar. Als u een indicatie van de levertijd wilt hebben, dan kunt u ook altijd Onlinedesignmeubel bellen. Ons telefoonnummer is 030-8778971 (lokaal tarief).
Nogmaals bedankt voor uw review. Zo kunnen wij onze processen nog verder verbeteren!
Onlinedesignmeubel

Kwaliteit, goede levering, vriendelijk personeel

Mw M.B. van Houwelingen

Heb een design tv meubel bij Onlinedesignmeubel besteld en was blij met een zeer snelle en correcte levering!

Van doorn

Snelle bestelling ( geen oneindige wachttijd) afbeelding op internet komt overeen met de bestelling

L.M.C. Kok

Duidelijke site en mooie aparte artikelen die je nergens anders vindt! Snelle correcte service!

Mila

Eerste keer maar zeer tevreden