LUMZ

Virginie Blieck

Klantvriendelijk en heel toegankelijk

Hoi Virginie,
Heel erg bedankt voor je beoordeling.
Wij hopen je snel weer als klant te mogen begroeten.

Gerard watervoort

Reactie LUMZ:

Dank je wel voor de review! 😊

Annemieke

Slechte communicatie

Hi Annemieke,
Bedankt voor de review!
Hi Annemieke,
Bedankt voor de review!
Ik lees dat je niet tevreden bent over de service met betrekking tot de levering. Wij besteden transport uit aan een extern bedrijf, zij leveren enkel tot over de drempel, dit staat ook in onze leveringsvoorwaarden beschreven. Vervelend dat je dat over het hoofd heb gezien, waarvoor onze excuses.
Heeft de kast inmiddels een mooi plekje gekregen?

Sandra Mein

Heel goed

Hoi Sandra,
Dank je wel voor je beoordeling en feedback.
Uiteraard vervelend als de levering incompleet wordt geleverd, dit nemen we zeker mee als verbeterpunt.

Jorn Theunissen

Goed product, maar 'Op voorraad' bleek niet te kloppen

Hallo Jorn,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd is.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We zouden eventueel mee kunnen kijken...
Hallo Jorn,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd is.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We zouden eventueel mee kunnen kijken naar een passende compensatie voor het ontstane ongemak. Zou je een mail kunnen sturen naar klantenservice@lumz.nl zodat we je hier verder over kunnen infomeren?

Hubert

Heb een plantenzuil besteld, deze werd vrij snel geleverd. Nu bleek er een beschadiging aan te zijn. Contact opgenomen met Limz, en kreeg snel antwoord. De zuil werd daags nadien omgeruild en de... Heb een plantenzuil besteld, deze werd vrij snel geleverd. Nu bleek er een beschadiging aan te zijn. Contact opgenomen met Limz, en kreeg snel antwoord. De zuil werd daags nadien omgeruild en de beschadigde zuil werd meegenomen. Top service. Alvast bedankt aan Lisa en Dani die mijn probleem behandelden. Top bedrijf

Hi Hubert,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!
Hi Hubert,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!
Het is nooit leuk als een artikel beschadigd wordt geleverd, uiteraard wel fijn om te horen dat de service aanvraag snel en goed is opgelost. Dank voor het compliment namens Lisa en mijzelf 😉

M Schot-Ceton

Zeer goed

Hallo mevrouw Schot-Ceton,
Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent, dat horen we graag ☺
Bedankt voor het plaatsen van de review en veel plezier met de aankoop!

Timmermans

Vandaag de loungeset gekregen, nooit gehoord van LUMZ dus spannend.
Maar de set is heel mooi, goed verpakt en een goede service. Wij zijn heel tevreden Dankjewel !

Hoi Esther,
Heel erg bedankt voor je beoordeling.
Wij hopen je snel weer als klant te mogen begroeten.

E. van der Laan

Via Pinterest kwam ik op een mooie foto van een bank, dit was de bodio Fame. Ik kom zelf uit groningen en wou de bank toch graag bekijken in de winkel. Daarom met mijn ouders 2 uur gereden om de... Via Pinterest kwam ik op een mooie foto van een bank, dit was de bodio Fame. Ik kom zelf uit groningen en wou de bank toch graag bekijken in de winkel. Daarom met mijn ouders 2 uur gereden om de bank te bekijken. In de winkel super geholpen en drie week later werd de bank netjes thuis geleverd!

Hoi Ellen,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je mooie review!
het compliment zal ik ook zeker doorgeven aan mijn collega's in de winkel, altijd leuk om te horen.
Wens u veel plezier...
Hoi Ellen,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je mooie review!
Wens u veel plezier met je fantastisch uitgekozen bank! 😁