LUMZ

In één woord uitstekend!

Lieke

Volgens afspraak geleverd

W. Jansen

Kapstok betsteld, Snel en goed afgeleverd

Jammer...

Twee kasten en een tv meubel besteld. Kasten waren eerder beschikbaar en werden na overleg eerder geleverd, een goede service. Het tv meubel dat werd nageleverd was in een bijzonder slechte staat.... Twee kasten en een tv meubel besteld. Kasten waren eerder beschikbaar en werden na overleg eerder geleverd, een goede service. Het tv meubel dat werd nageleverd was in een bijzonder slechte staat. De doos oogde alsof deze opnieuw was dichtgeplakt en bij het openen ervan bleken liefst 9 onderdelen beschadigd en reeds gebruikt en het achterbord vrijwel volledig doormidden. Dit laatste was vermoedelijk het gevolg van onzorgvuldig vervoer. Bijzonder jammer, omdat ik over de eerdere levering van de kasten bijzonder tevreden was.

Reactie LUMZ:

Beste klant,
Bedankt voor het invullen van de review. Wij zijn continu bezig om al onze processen nog verder te optimaliseren en zullen uw feedback zeker meenemen.
Hier willen wij verder...
Beste klant,
Hier willen wij verder ingaan op de inhoud van uw klacht. Het verbaast ons zeer dat de goederen zo beschadigd bij u zijn aangekomen. Wij leveren altijd alleen maar nieuwe producten. De reden waarom de doos oogde alsof deze eerder was geopend, is ons onbekend en we zijn hier zelf verbaasd over. We zullen intern onderzoeken waar het aan ligt om te voorkomen dat dergelijke gevallen in de toekomst nogmaals gebeuren.
Wij bieden onze excuses aan en zullen, zoals afgesproken, zo snel mogelijk nieuwe onderdelen leveren. Wij hopen dan toch nog een tevreden klant over te houden!

Lotte de Jager

Los van de mooie meubels heb ik zeer positieve ervaring over de levering.

Kees Bos

Voor de twee keer goed bevallen!

zoetermeer

Soepel, eenvoudig, en snel

willequet

Ben zeer tevreden

Kees

Bedankt voor het mooie meubel en de goede service