LUMZ

Elka

Mooie spullen, prima afhandeling.

Hannah

Goede service en levering.

Ferry van der Zalm

Dít was mijn eerste online aankoop bij jullie webwinkel. Ik ben tevreden over de eerste afhandeling van mijn bestelling.

Lang wachten en zelf veel moeten bellen

Reactie LUMZ:

De klant heeft in deze gelijk dat het meubel langer op zich heeft laten wachten dan verwacht werd. Ook wij betreuren het dat het meubel niet eerder leverbaar was. We zijn wel in de overtuiging dat... De klant heeft in deze gelijk dat het meubel langer op zich heeft laten wachten dan verwacht werd. Ook wij betreuren het dat het meubel niet eerder leverbaar was. We zijn wel in de overtuiging dat wij de klant hierover juist geinformeerd hebben.
Ook in soortgelijke gevallen zullen wij altijd de klant informeren en deze de mogelijkheid geven de order te annuleren. Daarbij staat onze klantenservice 7 dagen per week voor u klaar als er vragen zijn over uw bestelling.

...

Duurde erg lang voordat de tv meubel er was

Reactie LUMZ:

De betreffende bestelling vond plaats in de week voor de Pinksterfeestdagen. Hierdoor heeft levering iets langer geduurd. Wij betreuren het dat wij daardoor niet hebben kunnen voldoen aan de... De betreffende bestelling vond plaats in de week voor de Pinksterfeestdagen. Hierdoor heeft levering iets langer geduurd. Wij betreuren het dat wij daardoor niet hebben kunnen voldoen aan de 5-werkdagen levertijd van het betreffende tv-meubel en doen er alles aan zulke situaties in de toekomst te voorkomen. Daarbij zullen wij een klant altijd informeren indien er toch een vertraging optreedt. Ook bij deze klant is dit het geval geweest.
Indien klanten bij ons een product willen terugsturen omdat het product niet bevalt vragen wij de klant om dit product in de zo origineel mogelijke verpakking te stoppen. De verpakking mag echter, vanzelfsprekend, wel geopend zijn geweest.

Carolina van Deursen

Uitstekend

Anjo Janssens

Product voldoet precies aan de verwachting. We hebben meteen een tweede bijzettafeltje besteld.