LUMZ

Loes Scholten

Prima!

Hartelijk dank voor de review Loes! 😀

Hunnik

Nadat wij op de website zagen dat diverse meubels in de winkel te bezichtigen waren, besloten we een bezoekje te plannen. Helaas viel de hele ervaring in Houten tegen. De meubels waar wij naar op... Nadat wij op de website zagen dat diverse meubels in de winkel te bezichtigen waren, besloten we een bezoekje te plannen. Helaas viel de hele ervaring in Houten tegen. De meubels waar wij naar op zoek waren, waren helemaal niet aanwezig. Er was niemand in de zaak aanwezig die ons kon helpen en het aanbod viel erg tegen. De website is erg uitgebreid maar de winkelervaring was een teleurstelling helaas.

I.S. Boerma

Zeer klantvriendelijk en een uitstekende service

Reactie LUMZ:

Dank voor het plaatsen van de review!

Hanna van Doornum

Goede (design) producten voor een vriendelijkere prijs dan op een aantal andere websites

Hi Hanna,
We proberen onze producten voor een mooie prijs aan te bieden en aan de review te zien, is dat bij u goed gelukt 😀

Roos Zwart

Ik ben in de winkel heel vriendelijk geholpen door een eerlijke en niet opdringerige verkoopster. Daarna heb ik de bank online besteld. Het contact met de klantenservice en de vervoerder van de bank... Ik ben in de winkel heel vriendelijk geholpen door een eerlijke en niet opdringerige verkoopster. Daarna heb ik de bank online besteld. Het contact met de klantenservice en de vervoerder van de bank was heel goed. De jongens die de bank kwamen brengen waren aardig. De spray die je er extra bij kunt kopen is een aanrader!

Hey Roos,
Wat tof compliment voor onze medewerksters, super leuk!
We wensen je heel veel plezier met je prachtige Bodio Jenson bank.

Rimmert Gryseels

Zeer vlotte service!

Reactie LUMZ:

Dank voor het achterlaten van een review! 😊

A. Jebari

Goede ervaring

Reactie LUMZ:

Leuk om te horen dat je een fijne ervaring met ons hebt gehad, dat horen wij natuurlijk heel graag! 😀

Bram Wijs

Heel goed!

Hi Bram,
Dank voor het plaatsen van je review!
Fijn dat het montage setje toch was meegeleverd en je direct gebruik kan maken van je prachtige bank 😉

Joop Velden

Was precies wat we zochten.

😁

Agnes Brauers

Ik heb een tv-meubel aangeschaft wat bij Lumz een stuk goedkoper werd aangeboden dan elders. Lumz heeft mij goed geïnformeerd over de verzending. Het vervoersbedrijf heeft een persoonlijke afspraak... Ik heb een tv-meubel aangeschaft wat bij Lumz een stuk goedkoper werd aangeboden dan elders. Lumz heeft mij goed geïnformeerd over de verzending. Het vervoersbedrijf heeft een persoonlijke afspraak met me gemaakt. Kortom: een zeer prettige ervaring. En het meubel is werkelijk prachtig:-)

Hey Agnes,
Wat een fijne review om te lezen, zo horen we onze klanten graag - tevreden 😊
Veel plezier met het tv-meubel!