LUMZ

De rijk

Slecht

Reactie LUMZ:

Beste M.J. de Rijk,
Dank voor uw review, wat jammer om te vernemen dat u ontevreden bent.
Beste M.J. de Rijk,
Dank voor uw review, wat jammer om te vernemen dat u ontevreden bent.
De eerste keer dat we de bank hebben geprobeerd af te leveren, paste de bank helaas niet in de lift. Omdat u op 5 hoog woont, kunnen onze chauffeurs de bank niet naar boven tillen, dit heeft te maken met met de Arbowet.
Vervolgens heeft u zelf geregeld dat de bank wordt geleverd door een verhuisbedrijf, zodat zij de bank alsnog omhoog kunnen tillen. We hopen dat de bank inmiddels helemaal op zijn plek staat en dat u er alsnog veel plezier van zult hebben.
Onze excuses dat de levering niet naar wens is verlopen.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

bertus GROENESTEIN

Perfect geregeld

Carl Bergé

Perfecte service

Anne Quaegebeur

Het was de eerste keer dat ik een bestelling online plaatste bij jullie. Ik was aangenaam verrast van de vriendelijke, duidelijke en snelle service van jullie diensten. Ook de levering verliep... Het was de eerste keer dat ik een bestelling online plaatste bij jullie. Ik was aangenaam verrast van de vriendelijke, duidelijke en snelle service van jullie diensten. Ook de levering verliep vlotjes en perfect volgens het schema dat U aangaf ! In de toekomst zal ik zeker nog bestellingen plaatsen. Dank U voor de service !!

Peter Van Linschoten

Goede prijs

Adrienne Oudes

Alles goed geregeld

Yvonne Poelarends

Keurig

Hans Klaver

Prima geen problemen ondervonden.

Pierre Roumans

Alles prima verlopen . Product stevig en goed verpakt.