LUMZ

M.H. Mulder

Vlotte perfecte levering. Prima geholpen, zowel in winkel als aan telefoon

Erwin

Snel besteld, snel geleverd. Pakket wel afgeleverd voor de deur, enigzins nat door de regen.

Sonja Speelman

Bank besteld, zonder deze in 'het echt' gezien te hebben of gevoeld te hebben hoe hij zat. Snelle levering (volgende dag!), aardige koeriers en het belangrijkste: de bank is mooi en zit prima. We... Bank besteld, zonder deze in 'het echt' gezien te hebben of gevoeld te hebben hoe hij zat. Snelle levering (volgende dag!), aardige koeriers en het belangrijkste: de bank is mooi en zit prima. We zijn erg tevreden.

Patrick

Rek besteld wat vertraging maar telkens opvolging van de klantendienst.
Service nadien was top gebroken onderdeel vervangen.

Merel Majoor

Een paar weken geleden heb ik voor het eerst een bestelling gedaan bij Lumz. Mijn ervaring met Lumz kan ik in 1 woord omschrijven, PERFECT. Mijn toelichting; Overzichtelijke website, goede prijs,... Een paar weken geleden heb ik voor het eerst een bestelling gedaan bij Lumz. Mijn ervaring met Lumz kan ik in 1 woord omschrijven, PERFECT. Mijn toelichting; Overzichtelijke website, goede prijs, snelle levering (bezorgd door een vriendelijke meneer die zeer voorzichtig om ging met mijn kast) en uitstekende klantenservice. Een paar uur nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd al gebeld door Lumz om een afspraak in te plannen met de bezorger om langs te komen. Hierbij werd gekeken naar wat voor mij het beste uit kwam, erg prettig. Kortom uitstekende service en kwalitatief goede producten. Ik ben ontzettend blij met mijn kastje. Ik zou Lumz zeker aanraden bij mijn familie/vrienden.

Vondermans

Slechte service. Inmiddels 3 x iemand geweest en de klachten blijven. Krijgen nooit een manager aan de telefoon om onze klachten te delen. Verkoopster was vriendelijk maar totaal geen ervaring in de... Slechte service. Inmiddels 3 x iemand geweest en de klachten blijven. Krijgen nooit een manager aan de telefoon om onze klachten te delen. Verkoopster was vriendelijk maar totaal geen ervaring in de branche.

Tanja Reiner

Hele snelle levering, superblij met mijn slaapbank.

J.w Van Soest

Snelle afhandeling