LUMZ

Lucke De Brabant

Eva Vande Voorde

Ik kan spreken van een hele positieve ervaring. Alles is correct verlopen. Alles ook volgens afspraak en een vlotte levering. De zetel is prijs/kwaliteit heel goed.

Marthe

Fijne ervaring met winkelen bij Lumz. We werden professioneel geholpen door het winkelpersoneel. Ook de online afhandeling werkte prima en het meubel werd binnen de gestelde levertijd netjes thuis... Fijne ervaring met winkelen bij Lumz. We werden professioneel geholpen door het winkelpersoneel. Ook de online afhandeling werkte prima en het meubel werd binnen de gestelde levertijd netjes thuis afgeleverd.

Seyma Altinkaya

Slecht, geen telefoonnumer. Ik wil wat retourneren maar ze reageren niet

Reactie LUMZ:

Beste Seyma,
Dank voor uw review.
Beste Seyma,
Dank voor uw review.
We hebben het even nagekeken, maar we hebben geen e-mails van u ontvangen. Onze contactgegevens staan vermeld op onze website, ook ons telefoonnummer. U kunt ons mailen op klantenservice@lumz.nl, of bellen naar 088 0222 777, we zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00u.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Wendela

Ik vond het geen prettige ervaring. Wij hebben een kast gekocht van bijna €1000 en die functioneerde niet naar behoren. De lades gingen niet open en dicht. Wij mochten de kast alleen omruilen voor... Ik vond het geen prettige ervaring. Wij hebben een kast gekocht van bijna €1000 en die functioneerde niet naar behoren. De lades gingen niet open en dicht. Wij mochten de kast alleen omruilen voor een andere kast en anders moesten wij de kosten voor retour van €35 zelf betalen. Totaal geen gevoel vanuit de klantenservice om mee te denken met de klant. Echt helemaal niet prettig. Ik zou dus ook nooit meer hier bestellen.

Bo Westerhout

Fijn contact

Op de Beeck Carina

Heel mooie kwaliteit, vriendelijke mensen bij aflevering

Edwin Dijkstra

Prima afhandeling