LUMZ

Ivan Cools

Ben zeer tevreden over mijn eerste aankoop.

Stephanie Van der Heiden

Super service , heel blij met mijn nieuwe bank ! Werd steeds goed op de hoogte gesteld en de bank ziet er ook echt uit , als op het plaatje! Word er helemaal blij van dat jullie , bereikbaarheid ook... Super service , heel blij met mijn nieuwe bank ! Werd steeds goed op de hoogte gesteld en de bank ziet er ook echt uit , als op het plaatje! Word er helemaal blij van dat jullie , bereikbaarheid ook super is !

Marc Malcorps

Goed befrijf , goede service en kwaliteit

Anna Aerts

Dit eerste contact was goed.

Veldhoen

Wijnrek voor 10 flessen net binnen, het is prachtig van zwart staal en mooi afgewerkt. Ik ben er superblij met mijn aankoop. Was nog even spannend omdat huisnummer verkeerd was doorgegeven. Maar met... Wijnrek voor 10 flessen net binnen, het is prachtig van zwart staal en mooi afgewerkt. Ik ben er superblij met mijn aankoop. Was nog even spannend omdat huisnummer verkeerd was doorgegeven. Maar met een stralende lach van de GLS bezorger ontvangen

Teun van Soeren

Top gericht snel afgehandeld 👍

Hedwige vanthiegem

Wij hadden een barstje in het glas van onze lamp. Mailtje gestuurd met een foto. Super snel antwoord en zonder enkel probleem heb en ze dit opgelost en ons een nieuwe gestuurd. Heel erg tevreden met... Wij hadden een barstje in het glas van onze lamp. Mailtje gestuurd met een foto. Super snel antwoord en zonder enkel probleem heb en ze dit opgelost en ons een nieuwe gestuurd. Heel erg tevreden met de klantenservice en klantvriendelijkheid. De transporteur belde me ook persoonlijk op voor een afspraak. Alleen maar lof!

William

Bestellen gaat prima, op voorraad dus voor 16u de volgende (werk) dag thuis staat er.

Na deze werkdag maar eens een bericht gestuurd, toen wel gelijk terug gebeld en stond deze toevallig klaar.

Bezorging echter pas mogelijk na een hele werkweek... Levering de volgende dag kan dus wel achterwege gelaten worden.