LUMZ

Urbain Meirlaen

Twee barstoelen gekocht. Helaas zit er een fabricagefout in de stoelen. De vijzen voor de zitting zijn te kort en de gaatjes voor de leuning stemmen niet overeen met het frame. Heb dit gemeld aan de... Twee barstoelen gekocht. Helaas zit er een fabricagefout in de stoelen. De vijzen voor de zitting zijn te kort en de gaatjes voor de leuning stemmen niet overeen met het frame. Heb dit gemeld aan de klantendienst maar kreeg nog geen gehoor. Op de chat reageert ook niemand.

Reactie LUMZ:

Beste Urbain,
Dank voor uw review.
Beste Urbain,
Dank voor uw review.
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben binnen 24 uur op uw chatbericht gereageerd en een oplossing geboden. Helaas waren de nieuwe barstoelen ook niet goed, we zien dat deze vandaag bij u opgehaald zullen worden. Zodra wij ze retour hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag weer terug op uw rekening. Onze excuses dat het zo is gelopen.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Loes

Zeer slechte klantenservice
De Stoel poten raken steeds los van de zitting. Wordt telkens niet terug gebeld en er komt geen oplossing. Ben al een half jaar bezig om een oplossing te krijgen

Yvonne Kolb van der Have

Aardige verkoper geen moeite teveel.
Zeer vriendelijke bezorger.
Alleen bij uitpakken poot van de tafel smerig en niet overal de verf gepakt zelf met zwarte verf bijgetipt.

Netten / den Hartog

Niet totaal tevreden

Reactie LUMZ:

Beste Marja,
Beste Marja,
Dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. We zien dat u dit niet heeft gemeld bij onze klantenservice, dus we waren hier niet van op de hoogte.
Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@lumz.nl.
Hartelijke groet,
Team LUMZ