LUMZ

Ron de Koning

Eerste keer besteld bij dit bedrijf. Prima gegaan geen aanmerkingen.

Martien Brussen

Goed geholpen door medewerkster over product info, levering op tijd, bezorg dienst heeft geen hulpmiddelen om product te vervoeren van auto naar plaats van bestemming, heb ik voor gezorgd.

Colin Nijholt

Vriendelijk en behulpzaam bedrijf. Altijd makkelijk telefonisch bereikbaar. Producten zijn zeer scherp geprijst en de levering is snel.

Patricia Ory

Alleen maar goede ervaringen, een voorbeeld hoe je moet omgaan met klanten

Miriam Chavez

Excellent service

Tosca van der Molen

Prachtig product en snelle levering. Geen poespas gewoon goed!

Stephanie Herwijn

C

Super tevreden met mijn nieuwe bank. Echter is de communicatie over de levering zeer slecht. Op de site staat (in kleine letters) wel aangegeven dat de bezorging langer kan duren dan de “voor 16:00... Super tevreden met mijn nieuwe bank. Echter is de communicatie over de levering zeer slecht. Op de site staat (in kleine letters) wel aangegeven dat de bezorging langer kan duren dan de “voor 16:00 besteld, morgen in huis”. Na het inplannen van de leverafspraak zou ik de avond van te voren een tijdbestek ontvangen per mail, deze heb ik niet mogen ontvangen en heb de dag van levering zelf contact opgenomen met de klantenservice waarin werd aangegeven dat de bank tussen 15:00 - 17:00 uur geleverd zou worden.

Ruim 2 uur later dan afgesproken is de bank om 19:00 uur geleverd zonder enige communicatie.

Widjai Jagesar

Slecht ! Ik zou iedereen aanraden om ergens anders te kijken maar niet hier.

Reactie LUMZ:

Beste Widjai Jagesar,
Dank voor uw review.
Beste Widjai Jagesar,
Dank voor uw review.
U heeft aangegeven dat u de kapstok die u bij ons heeft gekocht, goedkoper heeft gezien bij de Action. We hebben de kapstokken met elkaar vergeleken, maar het zijn simpelweg niet dezelfde producten. We kunnen hierdoor uiteraard niet meegaan met de lagere prijs.
U bent vrij om de kapstok aan ons te retourneren, dan krijgt u uw aankoopbedrag weer teruggestort.
Hartelijke groet,
Team LUMZ