LUMZ

nariné avetisyan

Wij zijn zeer tevreden over ons boomstamtafel hij is super stevig en van goede kwaliteit. Het voldoet aan onze verwachtingen.

Nel Kaandorp

Wij hebben onlangs een kapstok bij u gekocht. En wilde hem ophangen. Maar dat was niet mogelijk. De gaten te klein voor de grote bouten. Er van uitgaande dat hij goed was, hadden wij de doos... Wij hebben onlangs een kapstok bij u gekocht. En wilde hem ophangen. Maar dat was niet mogelijk. De gaten te klein voor de grote bouten. Er van uitgaande dat hij goed was, hadden wij de doos weggegooid. Dus hebben wij gebeld of er een andere mogelijkheid was om hem te retourneren. Maar die was er niet.
Nu wil ik langs deze weg kijken of u nog een mogelijkheid ziet.
Groet fam. Kaandorp

Beste Fam. Kaandorp,
Beste Fam. Kaandorp,
Dank voor uw review.
Mocht de kapstok een defect vertonen, zal onze klantenservice dit altijd netjes oplossen door bijvoorbeeld een omruiling. U geeft echter aan dat de gaten in de kapstok te klein zijn om op te kunnen hangen. We leveren geen ophangmateriaal mee bij de kapstok, omdat iedere muur anders is en verschillende pluggen/schroeven nodig heeft. Als de bouten die u zelf heeft gebruikt te groot zijn voor de kapstok, kunt u andere bouten/schroeven gebruiken om hem alsnog op te hangen.
Retourneren is uiteraard mogelijk, maar enkel in de originele verpakking. Mocht u deze niet meer tot uw beschikking hebben, is retourneren helaas niet meer mogelijk, onze excuses.

Bert Schalk

Snelle levering en goed produkt

Annemijn Schalks

Teleurstellend

Beste Annemijn,
Beste Annemijn,
Dank voor uw review.
De wandplanken die u heeft besteld zijn inderdaad aan de smalle kant, ze hebben een diepte van 13 cm. Dit staat vermeld bij de specificaties op de productpagina. De accessoires die onze leverancier heeft gebruikt bij de sfeerfoto's zijn kleine accessoires, maar dit kan wat lastig in te schatten zijn vanaf een foto.
We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Mocht u echt niet te spreken zijn over het product, kunt u hem uiteraard altijd aan ons retourneren in de originele verpakking, dan krijgt u het aankoopbedrag terug.

Mandy

Heel goed, product in orde en snelle levering

Andre Koks

Zeer klantvriendelijk, professioneel en ontspannen.

Jan Hoek

Een ervaring rijker Top bedrijf

Marjan Voolstra

Prima, niks op aan te merken

HS

Waardeloos

Beste Harmen,
Beste Harmen,
Dank voor uw review.
Wat jammer om te vernemen dat u ontevreden bent. Van de twee kasten die u bij ons heeft besteld, was er één kast niet in orde, hiervoor zijn verkeerde onderdelen geleverd. Waarvoor nogmaals onze oprechte excuses. Als het goed is heeft u inmiddels contact gehad met onze klantenservice en wordt het probleem voor u opgelost. Mocht dit niet het geval zijn horen we het graag, dan helpen we u weer verder.