LUMZ

Jos Olbrechts

Ondanks dat de stoelen van afmetingen niet pasten onder onze spintafel, hielpen ze mij verder bij het zoeken van andere modellen. Retourneren was geen probleem, de koerier was ook heel vriendelijk.... Ondanks dat de stoelen van afmetingen niet pasten onder onze spintafel, hielpen ze mij verder bij het zoeken van andere modellen. Retourneren was geen probleem, de koerier was ook heel vriendelijk. Nu zoeken ze de juiste afmetingen tussen de stoelpoten van een ander model via de leverancier. Kortom, LUMZ helpt de klant met de boodschap op mail : wij zijn er om jullie te helpen. Top !

Angelique

Zeer tevreden

Gabrielle Rood

Geweldig

Y Couwenberg

Kastje besteld en geleverd gekregen

Pieter Keppel

De kast die geleverd is ziet er mooi. De levering duurde wel langer en kon alleen op specifieke dagen.

Reactie LUMZ:

Beste Pieter,
Dank voor uw review.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kast, we hopen dat u er veel plezier van zult hebben!
Wat betreft de levering, dit zullen we meenemen en...
Beste Pieter,
Dank voor uw review.
Wat betreft de levering, dit zullen we meenemen en kijken we of dit voor toekomstige order kunnen verbeteren, dank voor uw feedback.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Particulier

Teleurstellende kwaliteit product en slechte nazorg

Reactie LUMZ:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Dank voor uw review.
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. We kunnen onder uw naam en e-mailadres echter geen order terugvinden in ons systeem, dus we weten helaas niet wat er aan de hand is. Mochten we u nog ergens verder mee kunnen helpen, kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@lumz.nl, daar helpen we u graag verder.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

M Mol

Snelle levering, alles in orde

Petra van den Boogaard

Zahira Schotborgh

Een heel fijn bedrijf, dinsdag besteld volgende dag geleverd. Als ik een cijfer mag geven, geef ik een 10!