Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Communicatie

F.A. de Wit

Verende zadelpen

ook direct meedenken met eventuele problemen en zeer kundige probleem oplossende ideeën

Schat

Nieyts

Slinger

Snelle levering van de aankoop

Snelle service en komt afspraken na

Filip Rondelé

Ongelooflijk welk een service, stond er versteld van, en al zeker omdat ik vanuit België er mee af kom, van een heel vlugge reactie op mijn vraag, van opzoek werk wat voor onderdeel ik juist nodig... Ongelooflijk welk een service, stond er versteld van, en al zeker omdat ik vanuit België er mee af kom, van een heel vlugge reactie op mijn vraag, van opzoek werk wat voor onderdeel ik juist nodig had, klantvriendelijkheid, tot levering, en dit alles met de glimlach, bedankt!!!

Super service en klantvriendelijkheid

Peter de Rooij

E bike gekocht

Service is erg goed

In mijn ogen zijn er geen verbeterpunten

Rob

Kan hier altijd snel mijn koga onderdelen/accessoires krijgen

Prima dealer koga onderdelen
Vlotte verzending

José Kool

Ik wilde bij Martens online een fietstas bestellen. Omdat ik niet zeker wist of de tas op het klicksysteem van mijn fiets paste, heb ik gemaild met Martens. Ik kreeg keurig een reactie en na het... Ik wilde bij Martens online een fietstas bestellen. Omdat ik niet zeker wist of de tas op het klicksysteem van mijn fiets paste, heb ik gemaild met Martens. Ik kreeg keurig een reactie en na het sturen van een foto van mijn klicksysteem weer een een snelle reactie, waarna ik de tas heb besteld.

Klantvriendelijke benadering.

Raf

Zeer tevreden

Goed en duidelijk advies via mail voor ik kocht
Snelle levering, goed verpakt

Remmers

Goede service

Service

Herman De Strooper

Het product voldeed niet volledig bij de eerste bestelling aan de eisen. Na een mail is er spontaan gereageerd door Martens tweewielers en hebben zij de juiste goederen na gestuurd.

Heel duidelijke en snelle communicatie over het probleem, deskundig aangepakt en juiste onderdelen gratis nagestuurd

Ondanks dat de omschrijving op de site bij de bestelling heel duidelijk was, paste het geleverde product niet helemaal.