Kwaliteit

Sjaak Wennekes

Goede en snelle levering

Duidelijke website

Donckers

Ondertussen al de 4e fiets bij Martens gekocht, vriendelijk,professioneel, scherpe prijs, denkt mee met klant.

vriendelijk,professioneel, scherpe prijs, denkt mee met klant, probeert zeker niet de duurste materialen aan je te verkopen.

kan er geen opnoemen

Ik had een specifiek onderdeel nodig voor mijn Cannodale MTB. Jullie hadden dat onderdeel liggen. De eerste die ik binnen kreeg, paste niet op mijn fiets. Deze heb ik terug gestuurd en heb een paar... Ik had een specifiek onderdeel nodig voor mijn Cannodale MTB. Jullie hadden dat onderdeel liggen. De eerste die ik binnen kreeg, paste niet op mijn fiets. Deze heb ik terug gestuurd en heb een paar dagen later een andere maat ontvangen die perfect op mijn fiets past.

Assortiment is jullie sterke punt

Ik zou een mail sturen als je het artikel op stuurt. Nadat ik een onderdeel terug gestuurd had, hoorde ik niets. Dus wist niet of het onderdeel ontvangen was door jullie, en of jullie de gevraagde... Ik zou een mail sturen als je het artikel op stuurt. Nadat ik een onderdeel terug gestuurd had, hoorde ik niets. Dus wist niet of het onderdeel ontvangen was door jullie, en of jullie de gevraagde maat gingen opsturen. Ik heb een mail gestuurd die snel beantwoord is, en toen wist ik dat het goed geregeld was.

Positief, goed geregeld

Makkelijk site en duidelijke afspraken

Bernd van Schaik

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Denkt mee met de klant en biedt oplossingen aan.

Reitsma

Gekocht een kettingkast bij deze firma
gezien de prijs was mijn verwachtingen hoog
Gekocht een kettingkast bij deze firma
gezien de prijs was mijn verwachtingen hoog
na ontvangst zag het er echt goed uit, echter bij montage waar ik zeker de nodige aandacht aan heb bested zag ik toch ergens een scheurtje ontstaan. Als het toch goedkoop plastic is, waarom is het dan de prijs dan ook niet….

verzending en ontvangst was vlot

gratis retourneren, pas bij ontvangst zag ik dat de retourzending voor eigen kosten zijn.

Prima swrvice

Juiste informatie

Nee prima zo ben ook blij dat je de producten kunt zien.

Johannes Zetten

Goede service. Niet op voorraad zijnde product werd vrij snel nageleverd. Ben erg tevreden over het contact met de winkel.

De goede communicatie met de klantenservice van de winkel.

Hebben blijkbaar alles op orde.

Fijn bedrijf!

Duidelijke site. Alles goed en snel geleverd. We zijn er heel blij mee! We hadden onderdelen nodig voor een oud model
KOGA Myata.

Goede medewerking