Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Volgeveerde Cannondale gekocht, goed advies, vlotte afhandeling van de order.

Goede adviezen over het product en de verschillende mogelijkheden. Kwamen voor gebruikt is nieuw geworden.

Misschien meer aandacht besteden aan inmeten fiets. Zijn we nu zelf aan het doen. Dat zou consequenties kunnen hebben voor wisselen/aanpassen verschillende onderdelen, die wij natuurlijk niet in... Misschien meer aandacht besteden aan inmeten fiets. Zijn we nu zelf aan het doen. Dat zou consequenties kunnen hebben voor wisselen/aanpassen verschillende onderdelen, die wij natuurlijk niet in huis hebben.

Roger

Wederom super goed geholpen, zowel bij verkoop als aflevering en nazorg

Zeer goede service

Geen verbeterpunten

Henk

Ik heb een onderdeel besteld en 3,95 verzendkosten betaald.
Bij ontvangst bleek dat er voor 2,00 aan postzegels was geplakt.
Bij navraag werd gezegd dat hier ook verwerkingskosten bij...
Ik heb een onderdeel besteld en 3,95 verzendkosten betaald.
Bij ontvangst bleek dat er voor 2,00 aan postzegels was geplakt.
Bij navraag werd gezegd dat hier ook verwerkingskosten bij zaten.
Op de site staan dit niet vermeld,er staat alleen verzendkosten.
Als bij iedere verzending 1,95 extra wordt verdient geef mij dit geen goed gevoel.

Juiste verzendkosten berekenen.

Reactie Martens Tweewielers:

Spijtig dit te horen, wij begrijpen uw gevoel. Wel willen we dit graag toelichten. Zodat u er toch een beter gevoel bij krijgt. Het zijn niet enkel de postzegel kosten, maar elke i-deal betaling... Spijtig dit te horen, wij begrijpen uw gevoel. Wel willen we dit graag toelichten. Zodat u er toch een beter gevoel bij krijgt. Het zijn niet enkel de postzegel kosten, maar elke i-deal betaling kost ons €0.50 een envelop kost €0.35 de factuur maken en het product inpakken kost ons tijd en arbeid. Tevens heb ik onder het kopje verzending bij ons op de webshop gekeken. We hebben voor u de tekst gekopieerd, hier staat toch vermeld zoals u kunt lezen hieronder, dat er ook in het verzend bedrag handelingskosten zijn.
VERZENDKOSTEN

Verzendkosten Nederland: Alle bestellingen € 3,95
Verzendkosten België: Alle bestellingen € 4,95
Verzendkosten overige landen: Alle bestellingen € 12,50
Bij kleine bestellingen die als brievenbuspakket verzonden worden, blijven de verzend- / handelingskosten altijd zoals hierboven vermeld.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Henk

Zeer snel en betrouwbaar & goede prijs

Ging allemaal vlot en gemakkelijk

Djufari de Meza

Fijne klantenservice. Ik had het wel fijne gevonden als ik iets meer advies had gehad, nu moest ik na ontvangst van mij spatbord nog een bestelling plaatsen=>dubbele vrachtkosten.

Even een controle vraag bij het telefonisch advies had mij een extra bestelling bespaard.

Prima en snel geleverd!

Snel

Nee

Ton uit Epe

Prima zaak, snel en goed!

Rob

Prima product en fietsenzaak. Innovatief op fietsgebied.

Innovatief met hun eigen aanpassingen op mtb- cassette’s

Koga

Verende zadelpen voor fiets besteld. Pakket goed verpakt en snelle levering.

Makkelijk online bestelling kunnen plaatsen. Veel onderdelen op voorraad.

Naar mijns inziens voldoet het vereiste kwaliteiten

De houding was klantvriendelijke en ze hebben me goed geholpen met de gevraagde producten

nvt.