Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Ruud

Na een zeer snel en adequaat antwoord of de beoogde standaard zou passen op mijn Cube mountainbike, deze meteen besteld. De levering ging soepel en de standaard was goed verpakt, wel in een naar... Na een zeer snel en adequaat antwoord of de beoogde standaard zou passen op mijn Cube mountainbike, deze meteen besteld. De levering ging soepel en de standaard was goed verpakt, wel in een naar mijn mening veel te grote doos.

Snelle reactie op vragen, snelle levering

Verpakkingsmateriaal had kleiner gekund.

Zoals te verwachten viel

Zeer snel geleverd

Guido

Onderdelen snel geleverd.Zelfs het deel welke 5 dagen zou duren binnen 2 dagen binnen.
Netjes verpakt

Delen sneller binnen als aangegeven

Prima, product snel geleverd

nvt

nvt

Suerink

Zeer positief. Cube kinder mountainbike besteld met los daarbij verlichting, ringslot en bel.
Bij levering was alles al afgemonteerd. Had hier niet op gerekend. Erg fijn echter dat dit allemaal netjes al was gemonteerd. Mooie service !

Sterk in klantgerichte service.

Geen.

Voldoet aan beschrijving

Snelle levering en goed verpakt

Omanido

Voorspatbord Koga Randonneur gevonden op de site. Het was 'm precies! Binnen de kortste keren binnen en toen gemonteerd op de fiets. Prima op voorraad, snel in huis, duidelijke site. Geen fratsen.... Voorspatbord Koga Randonneur gevonden op de site. Het was 'm precies! Binnen de kortste keren binnen en toen gemonteerd op de fiets. Prima op voorraad, snel in huis, duidelijke site. Geen fratsen. Zo willen we het hebben.

Goede site.
Prima voorraad.