Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Erwin Kool

Goede site, makkelijk bestellen, duidelijke beschrijvingen, vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Zie boven

Pas 1 keer besteld bij ze,

Twee setjes bouten met draaimoeren besteld voor een spinder hawk fietsdrager, deze passen perfect en de fietsdrager is nu weer als vanouds!

Zeer snelle levering! Met de mogelijkheid tot het volgen van het pakket via track and trace.

Jan Schonenburg

Mooie site, duidelijk overzicht met ruim voldoende assortiment.

Snelle communicatie over de te leveren producten, ook als deze niet op tijd voorradig zijn.

Nog geen enkele.

Goede en snelle service

Roger Verstijlen

Geweldige zaak! Ook met de huidige hybride MTB heel erg goed geholpen. Kundig personeel en eigenaar met verstand van zaken. Ook een heel erg goede service en nazorg. Complimenten!

Van A tot Z super geholpen, goed geinformeerd en keurig afgeleverd en nazorg verleend!

Geen verbeterpunten

Pim

Martens Tweewielers heeft me goed en snel geholpen.
Het product is waardeloos: dit is al mijn derde exemplaar, na enige tijd breekt de microschakelaar en die is niet te vervangen.

Arie De Knegt

Website helder en duidelijk, bestelde voldoet, stelde vooraf wel een vraag maar deze is nooit beantwoord!

Levering snel, verpakking aanpassen aan product. Nu drie meer dan het artikel zelf.

Wat betere communicatie en antwoorden op de vragen die gesteld worden

Frits Schenk

Snelle levering van het spatbord en precies wat ik zocht voor mijn koga van 20 jaar oud!

Goede informatie op website. Snelle afwerking

Manon

Tevreden over het product

Snelle communicatie, snelle levering, klantvriendelijk