Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Thomas

Ik heb een Cannondale f-si 2 mountainbike gekocht

De fiets is rap geleverd worden en was goed afmonteert. De prijs was ook schero.

Ik ben tevreden.

Patrick Boomaars

Al aardig wat fietsen bij Martens Tweewielers gekocht.
Div Mountainbikes (cube), kinderfietsen, fietsendrager, kortom alles wat maar met fietsen te maken heeft.
Zal dan ook geen andere...
Al aardig wat fietsen bij Martens Tweewielers gekocht.
Zal dan ook geen andere fietsenmaker nodig hebben.
Laatst een andere Mtb aangeschaft van het merk Cannondale na 5 Cubes te hebben gereden.
Heb hier altijd zeer over getwijfeld om over te stappen na veel praten met de jongens van Martens en een test weekend met deze fiets toch overstag gegaan.
De mensen nemen echt de tijd voor je en hebben dan ook echt een passend advies voor jou.
Niet de wel bekende praatjes om snel een dure fiets te kunnen verkopen.
En dit bedrijf komt zijn afspraken na, of het mondeling is besproken of op papier is gezet maakt niet uit.
Wat betreft de service, beter tref je in mijn ogen niet aan wat dit bedrijf aan service biedt. (mijn mening)
Echt een aanrader voor alles op fiets gebied.

Het advies dat ze voor je hebben.
De tijd die ze voor je nemen.
Afspraken nakomen.
Levertijd

Kom hier al waardig wat jaartjes voor alles wat met fietsen te maken heeft en tot nu toe nog geen negatieve dingen kunnen ontdekken.

richard janssen

Nadat ik een app had gestuurd werd ik gebeld en kreeg ik een prima advies

ja ze denken mee met het zoeken naar een oplossing van een probleem

Prima, toen bleek dat bandjes niet op tijd geleverd konden worden en wij bestelling helaas moesten annuleren stond het door ons overgemaakt bedrag in no time weer op onze rekening. Top service!

Communicatie super. Direct na bestelling telefoontje dat levering langer zou duren.

Werner Tillmanns

Snel, duidelijk en correct. Geen extra kosten!!!

Snel, duidelijk en correct. Geen extra kosten!!!

Zeeuw

Bestelling goed ontvangen.

Grote assortiment voor KOGA

Zo houden!

Goed product en snel geleverd door Martens.

Goede en snelle levering.

Nee

Het juiste product geleverd en de opeenvolgende dag. Kan niet beter, dank daarvoor.

ooms ferdinand

Mijn fietswinkel in Belgie kon mij niet verder helpen om het juiste spatbord(koga-miyata 26") te bekomen. Bij jullie kreeg ik onmiddellijk positief antwoord op mijn mail. Nogmaals dank voor de... Mijn fietswinkel in Belgie kon mij niet verder helpen om het juiste spatbord(koga-miyata 26") te bekomen. Bij jullie kreeg ik onmiddellijk positief antwoord op mijn mail. Nogmaals dank voor de snelle hulp.

snel antwoord op mijn mail

- -