Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Rik Moens

Perfect, wat ik besteld heb,heb ik ook gekregen

Mag iets sneller,
Naar België heb je het niet de volgende dag, maar dat vond ik wel niet erg.

Snelle en correcte levering van de bestelde onderdelen

Snelheid en correcte aflevering

Houden zo

Snelle reactie op gevraagde informatie.
Bestelling snel afgewerkt.

Goede voorinformstie

Jos Medema

Prima service en producten. Werd zowel per e-mail en via een telefoontje op de hoogte gesteld van de verzending.

Service

snel

nee

Kenneth Godderir

Uitgebreide stock en qualitatief

Duidelijke website

Hebben veel achterpadden in voorraad ,van goede kwaliteit.

Snel geleverd.

?

Via webshop bestelling geplaatst. Ik had hulp nodig en via WhatsApp contact gehad en advies gekregen. Da's echt makkelijk.

Duidelijk advies wat je nodig hebt.

Smiepke

Vandaag een gebruikte elektrische fiets gekocht. Prima geholpen. Bij thuiskomst bleek het display niet helemaal goed te werken. Teruggegaan, meteen geholpen, nieuw display geplaatst. Super service,... Vandaag een gebruikte elektrische fiets gekocht. Prima geholpen. Bij thuiskomst bleek het display niet helemaal goed te werken. Teruggegaan, meteen geholpen, nieuw display geplaatst. Super service, vriendelijk personeel. Aanrader als je een fiets zoekt!

Goede service Martens Tweewielers, slechte service van DHL.

Het product voldoet aan de eisen is en ik heb snel antwoord gekregen van Martens Tweewielers.

Ik heb speciaal het huis van mijn moeder opgegeven als leverpunt voor de bestelling. DHL heeft zelfs niet de moeite gedaan om aan te bellen, het product werd meteen naar het postkantoor gebracht. Ik... Ik heb speciaal het huis van mijn moeder opgegeven als leverpunt voor de bestelling. DHL heeft zelfs niet de moeite gedaan om aan te bellen, het product werd meteen naar het postkantoor gebracht. Ik werd hier niet van op de hoogte bebracht. Na enkele dagen wachten waar het pakje bleef heb ik een mail gestuurd naar Martens Tweewielers, die meteen lieten weten dat het pakje bij het postkantoor lag.