Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Lenz Bolckmans

Heel tevreden met de fietsen die ik aangekocht heb.

goede fietsen en snel geleverd

automatisch een track en trace code doorsturen wat het gemakkelijker maakt om de zending te volgen

Reitsema

Ik had verwacht dat mijn pakket er eerder zou zijn, dit was slecht gecommuniceerd op de website en later in de bevestiging

Communiceer op op voorhand wanneer het product binnen zal zijn

Robert Los

Goede service en snelle levering

Goede service
Duidelijk overzichtelijke website
Vriendelijk aan de telefoon

Ik bestelde onderdelen voor mijn fiets via de overzichtelijke en duidelijke webshop en ben vooral onder de indruk van de snelle en correcte levering.

Frederick Barendse

Correcte levering na vooruitbetaling via overschrijvingskaart ma op zaterdag via dhl

relatief lage prijs en waarschijnlijk net zo stevig shimano freewheel

misschien de site (niet omdat ik dat zeg), maar voor iedere on-line shop is snel en 'perfect' en compleet etc. (wel) essentieel ;
de andere site is maar 'one click away' etc. (ik vind nl....
de andere site is maar 'one click away' etc. (ik vind nl. computer (nog) wel leuk , als het maar niet weer een review is)

steven lepouttre

Fiets besteld online,op vrijdag online besteld,dinsdag erna geleverd.

Snelle reactie na een vraag over een bepaalde fiets.
Ik stelde de vraag ivm geometry,fiets werd op mijn zadelhoogte gezet en iets later werd de stuurdiepte mij doorgestuurd,
wat mij deed...
Snelle reactie na een vraag over een bepaalde fiets.
wat mij deed beslissen om fiets bij Martens te kopen.
Goede opvolging,na betaling een werd ik opgebeld om leverdata te kiezen.
Fiets werd onbeschadigd geleverd(goed verpakt!),perfekt in orde,zeer goed afgemonteerd.

Spatbord gezocht op jullie site en snel gevonden en vervolgens besteld.

Duidelijke site

Ik zou het niet weten

H. de Groot

Prachtige Koga F3 fiets bij Martens gekocht. Het was even speuren, maar uiteindelijk het juiste model in de juiste framemaat bij hen gevonden. In eerste instantie communicatie via email. Super... Prachtige Koga F3 fiets bij Martens gekocht. Het was even speuren, maar uiteindelijk het juiste model in de juiste framemaat bij hen gevonden. In eerste instantie communicatie via email. Super netjes geholpen en ingegaan op wat extra vragen. De fiets stond netjes klaar voor aflevering. Men monteerde na aanvraag nog een sloten en na het doorspreken en instellen van de fiets werd ik keurig geholpen om de fiets in mijn auto te krijgen.

Met name de persoonlijke benadering, de professionele instelling en natuurlijk dat het model dat ik zocht voorradig was heb ik als top ervaren.

Blijf jullie klanten serieus nemen zoals jullie doen. Dat geeft de doorslag keer op keer.

Gisella

Super netjes

verkeerde product besteld , retour gestuurd en binnen een paar dagen al mijn bedrag op mijn rekening gestort

nee

Jelmer

Bestelling in het weekend geplaatst en de bezorging was vervolgens binnen 2 dagen.

Snelle levering.

Geen.