Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Marc Theunissen

Transparant in communicatie. Producten goed verpakt.

Originele producten

Willum

Mijn Cube Attain GTC disc had wat speling op het achterwiel. Wat bleek: de X12-insert waar je steekas in draait had een versleten schroefdraad. Cube gemaild, met een vraag over welk vervangende... Mijn Cube Attain GTC disc had wat speling op het achterwiel. Wat bleek: de X12-insert waar je steekas in draait had een versleten schroefdraad. Cube gemaild, met een vraag over welk vervangende reserveonderdeel ik dan precies nodig had, maar na een week nog geen reactie. Na wat zoeken op internet zag ik dat Martens veel Cube onderdelen levert. Een telefoontje en een mailtje van mijn kant met een paar foto's verder, konden ze mij naar het goede onderdeeltje verwijzen. Direct besteld en de volgende dag in huis. Martens heeft mij snel en kundig geholpen.
Over nazorg en garantie kan ik niks zeggen, want geen ervaring mee, maar geef ik nu voor het gemak 5 sterren.

Hallo was al een tijdje op zoek naar een zadelpen waar je de stand van het zadel goed kan verstellen dit is nu top. En koga onderdelen

Ondanks de carneval toch snelle levering

Nee

Cannondale zadeltas

Snelle levering, duidelijk

Daniel

Net bedrijf die graag met je meedenken. Er was iets mis gegaan met de aflevering bij het DHL punt, waardoor het pakketje retour gestuurd werd naar de winkel. Door mee te denken en meteen een nieuw... Net bedrijf die graag met je meedenken. Er was iets mis gegaan met de aflevering bij het DHL punt, waardoor het pakketje retour gestuurd werd naar de winkel. Door mee te denken en meteen een nieuw pakket op te sturen was het pakketje toch op tijd binnen.

Groot assortiment en duidelijke website. en goeie prijzen.

Netjes verpakt. product als omschreven ( aangepaste cassette)

levering als verwacht

Kom geaag weer terug

Goede range van producten
Snelle verzending
Goede communicatie

Chat functie via de website

Snelle reacties via email, goed oprecht advies

Benton

Ik heb geïnformeerd naar een voorspatbord voor een oude Koga. Deze was niet meer leverbaar. Advies om een breder spatbord te nemen. Bij ontvangst bleek de ophangbeugel te klein. Ik heb dit... Ik heb geïnformeerd naar een voorspatbord voor een oude Koga. Deze was niet meer leverbaar. Advies om een breder spatbord te nemen. Bij ontvangst bleek de ophangbeugel te klein. Ik heb dit opgevangen door deze te vervangen door de oude beugel.

Ook werd ik bij het bestellen van het spatscherm geattendeerd op een spatskirt en spatbordstangen. Ik heb die besteld maar bleken niet te passen en niet nodig. Vanwege de portokosten niet... Ook werd ik bij het bestellen van het spatscherm geattendeerd op een spatskirt en spatbordstangen. Ik heb die besteld maar bleken niet te passen en niet nodig. Vanwege de portokosten niet teruggestuurd.