Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Benton

Ik heb geïnformeerd naar een voorspatbord voor een oude Koga. Deze was niet meer leverbaar. Advies om een breder spatbord te nemen. Bij ontvangst bleek de ophangbeugel te klein. Ik heb dit... Ik heb geïnformeerd naar een voorspatbord voor een oude Koga. Deze was niet meer leverbaar. Advies om een breder spatbord te nemen. Bij ontvangst bleek de ophangbeugel te klein. Ik heb dit opgevangen door deze te vervangen door de oude beugel.

Ook werd ik bij het bestellen van het spatscherm geattendeerd op een spatskirt en spatbordstangen. Ik heb die besteld maar bleken niet te passen en niet nodig. Vanwege de portokosten niet... Ook werd ik bij het bestellen van het spatscherm geattendeerd op een spatskirt en spatbordstangen. Ik heb die besteld maar bleken niet te passen en niet nodig. Vanwege de portokosten niet teruggestuurd.

Anky

Kwaliteit

Kwaliteit en snelheid

Neen

Joost

Goede afwerking en snel in huis dus prima ervaring

Netjes verpakt

Gewoon doorgaan

Frederik Janssens

Heb verkeerde spatborden besteld, maar toch niet teruggestuurd door sturen op eigen kosten

1. voor betalen leveringstijd melden op site, nu is het maar afwachten en zelf een email sturen, die overigens wel beantwoord wordt
2. retour op kosten Martens
zonder deze aanpassingen...
2. retour op kosten Martens
zonder deze aanpassingen zal ik niet weer bestellen

Fast, not cheap but very professional ; serious sealer very recommanded

Jonny Goris

Werkelijk fantastische service. Dit word vaak door bedrijven onderschat, maar is van grote waarde. En dit doen ze heel goed daar in Rucphen bij Martens, ga zo door.

Service

Zorg dat je website altijd up-to-date is, ook de foto’s die er op staan.

Keurig verpakt product

NVT

Product op voorraad en snelle levering.

Goede prijs en voorraad.

Overzichtelijke website