Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Jos

14 Maanden na aankoop van een mooie Cannondale F SI mountainbike ontdekte ik een scheur in het frame. Stuurde ze een mail met omschrijving + bijgevoegde foto's. Binnen 3 dagen kreeg ik de... 14 Maanden na aankoop van een mooie Cannondale F SI mountainbike ontdekte ik een scheur in het frame. Stuurde ze een mail met omschrijving + bijgevoegde foto's. Binnen 3 dagen kreeg ik de bevestiging dat de garantieregeling in gang gezet was,kreeg voor een wedstrijd het volgende weekend gratis een goede huurfiets mee en 2 weken na constatering van de scheur liep ik de zaak uit met mijn door hen omgebouwde Cannondale met gloedjenieuw frame. TOP!

Goede,snelle communicatie,dito service.

Bij deze leverancier worden producten die door een gleuf van een brievenbus kunnen, per post opgestuurd. Bijgevolg zijn ze ook niet traceerbaar. Ik had mijn bestelling na 2 weken nog steeds niet... Bij deze leverancier worden producten die door een gleuf van een brievenbus kunnen, per post opgestuurd. Bijgevolg zijn ze ook niet traceerbaar. Ik had mijn bestelling na 2 weken nog steeds niet ontvangen. Gelukkig werd de bestelling nog eens (gratis) verstuurd en kon ik 6 dagen later (NL -> B) mijn product alsnog ontvangen. Dank voor de goede afhandeling, ik ga jullie zeker aanraden bij familie/vrienden.

reageren binnen de 24u op mails

sommige pakjes worden per briefpost verstuurd terwijl je wel de prijs van een levering per koerier betaalt. Dit weet je wel op het moment dat je de bestelling plaatst, dus je weet waar je aan toe... sommige pakjes worden per briefpost verstuurd terwijl je wel de prijs van een levering per koerier betaalt. Dit weet je wel op het moment dat je de bestelling plaatst, dus je weet waar je aan toe bent vooraleer je betaalt

Op de site heb ik een regenjas bestepd en betaald. Vervolgens kreeg ik een bericht dat het bestelde niet geleverd kon worden, omdat het niet (meer) op voorraad is. Dit vind ik onacceptabel. Ten alle... Op de site heb ik een regenjas bestepd en betaald. Vervolgens kreeg ik een bericht dat het bestelde niet geleverd kon worden, omdat het niet (meer) op voorraad is. Dit vind ik onacceptabel. Ten alle tijde hoort je voorraad en hetgeen je aanbiedt synchroon te lopen. Dit is niet professioneel. In ern gewone winkel betaal ik ook niet iets wat je niet mee kunt nemen.

Wel snelle reactie daarna en binnen aantal dagen terugstorting (hoewel het eigenlijk had moeten worden voorkomen).

Betere administratie.

snelle levering

Product snel ontvangen, goed verpakt en snel!

n v t

n v t

Wederom een fiets gekocht bij Martens

Service! Had schijnbaar een verkeerde maat besteld, dus werd gebeld en gemaild om aan te geven dat zij adviseerde om een andere maat te nemen!

Ga zo door! Meedenken met de klant!

Erik Schipper

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Denkt mee met de wensen van de fietsers

Goed en snel geleverd

Snel geleverd

Niet

Daniël

Prima service, snelle levering.

Duidelijke site, snelle levering. Goede volgservice.