Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Hans

Zeer snel geleverd. Heeft de originele KOGA onderdelen op voorraad.

Frank

Zeer goede service, had iets besteld en was waarschijnlijk zoek geraakt bij post en ze hebben direct een nieuw order verstuurd en binnen de 2 dagen had ik het.

service

Hans

Koga buitenscherm voor kettingscherm besteld, keurig op tijd afgeleverd.
Ik had echter de verkeerde kleur aangevinkt.
Werd zonder probleem omgeruild en per omgaande opgestuurd.

Snel en correct geleverd

Goed verpakt

Meer uitleg op website voor welke fietsen het onderdeel past, bagagerek, past dit ook voor de elektrische fiets?

Kwaliteit en snelle levering

Dirk Keustermans

Een inschrijfbewijs gekocht voor de lichtjestocht.

Vooraf duidelijke communicatie.
Bijzondere locaties als autostart en kassencomplex waren wel leuk gevonden. Dit mag meer zijn volgende jaar.

BIj aankomt op locatie was lastig te parkeren, fietsers reden op dezelfde weg aan en af als waar de auto's langskwamen. Dit was gevaarlijk en onnodig gezien de omgeving met veel bospaadjes. BIj aankomt op locatie was lastig te parkeren, fietsers reden op dezelfde weg aan en af als waar de auto's langskwamen. Dit was gevaarlijk en onnodig gezien de omgeving met veel bospaadjes.

Daarnaast waren de bordjes waarmee de route aangegeven werd zeer slecht zichtbaar, neem een voorbeeld aan de lichtjestocht in baarle nassau. Die bordjes lichtte echt op wanneer je er met je lamp op scheen.

Route was ook matig uitdagend, veel stukken over brede bospaden. Mag meer uitdaging in.

Mike

Snelle levering, correct verpakt en fijn dat ik het pakket op een ophaallocatie kon ophalen.

Snelle levering, correct verpakt, ophaallocatie selecteren is mogelijk.

dirk

Prima, heeft verloop schakels, een zeldzaam product.

dienstverlening was prima

Op zich goed, nette verkopers en een goede prijs. inhoudelijke kwaliteit van de verkopers kan wel wat beter

Als ik vraag om even een meeting van de houding en dergelijke te doen, stuur me dan niet met een kluitje in het riet naar buiten.