Kwaliteit

Goede kwaliteit

snel en makkelijk

kan niet beter

Fietsfreak

Duurdere langer als op de site vermeld staat voordat het verzonden was. Een onderdeel defect. Schroefdraad niet in orde.

Nee

Afspraken omtrent levering nakomen.

Reactie Martens Tweewielers:

Waarschijnlijk gaat het hier om een misverstand. De bestelling is geplaatst na sluitingstijd, op dinsdag zijn wij open tot 12.30 uur, de bestelling is om 13.37 uur geplaatst. De volgende dag is de... Waarschijnlijk gaat het hier om een misverstand. De bestelling is geplaatst na sluitingstijd, op dinsdag zijn wij open tot 12.30 uur, de bestelling is om 13.37 uur geplaatst. De volgende dag is de bestelling verstuurd (10 oktober) en 11 oktober is de bestelling afgeleverd. Zoals aangegeven op onze webshop binnen levertijd. Indien schroefdraad stuk is van het artikel heeft U de mogelijkheid om hierover met ons te communiceren en dan word dit kosteloos opgelost. Indien wij hierover geen feedback krijgen kunnen wij het probleem niet oplossen.

Len

Via internet gevonden. Prima website, producten van keuze aanklikken, afrekenen kan op diverse manieren. E-mail bevestiging volgt direct en producten zijn snel geleverd.

Overzichtelijke website. Prima e-mail communicatie, ook feedbackmogelijkheid. Ruime betaalmogelijkheden, snelle levering en aflvertraject is prima te volgen.

Ruud Thijssing

Ik heb geen klachten. Snelle levering hetgeen ik besteld heb.

Het bedrijf doet wat het zegd. Wat wil he nog meer.

Ga zo door.

Wendel Rommens

Prima, ben tevreden.

Overzichtelijk en klantvriendelijk

Weet even geen verbeteringen.

Tony

Zeer goede service

Werkman

Goede en snelle levering

Cyril PARISOT

Perfect !

Price, quality, availability.

Nothing !

De ledlamp voor mijn mountainbike is een goed product. wer dgoed geholpen door Martens medewerkers

P vree

Via de site een losse bagage drager besteld.

Goede informatie