Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Goede site, service en snelheid van het leveren van de materialen👍

Nakomen van de afspraak.

Ga zo door.

Snel en betrouwbaar de juiste bestelde artikel ontvangen.

Tegen een schappelijke prijs een artikel ontvangen die moeilijk verkrijgbaar was.

Miste de montage bout die wel afgebeeld stond op de site!

Aangekocht is een axaslot welke je aan je frame kan bevestigen. Het slot doet waar het voor gekocht is

Snelle en goedverzorgde levering na online bestelling

Robert Ribbers

Snelle afhandeling!

Corné Hagenaars

Openingstijden en klantgericht

Reparatie’s gaan niet altijd in 1 keer goed

Handvaten voor Cube 240. Product voldoet niet aan de verwachtingen, handvaten zitten los. Geen mogelijkheid om terug te zenden.

Reactie Martens Tweewielers:

Jammer dat de handvaten niet bevallen, en jammer dat U daarover met ons geen contact hebt opgenomen om te kijken welke oplossing hiervoor is.
U heeft altijd de mogelijkheid om terug te sturen,...
U heeft altijd de mogelijkheid om terug te sturen, dit staat duidelijk op onze website vermeld.
Als u dit doet met een geheel ingevuld retour formulier en de handvaten onbeschadigd in de originele verpakking gaan wij de handvaten aan U crediteren.

snelle levering

nvt

Ik has een KMC ketting besteld die voorbehandeld zou zijn met squirt was. Wellicht was de ketting voorbehandeld maar het originele kettingvet zat er nog op. Gevolg dat hele ketting weer ontvet moest... Ik has een KMC ketting besteld die voorbehandeld zou zijn met squirt was. Wellicht was de ketting voorbehandeld maar het originele kettingvet zat er nog op. Gevolg dat hele ketting weer ontvet moest worden terwijl dit nu net voorkomen zou moeten worden.

Tweede (en laatste) keer dat ik deze ketting bestel maar de eerste keer was het wel goed dus wellicht pech gehad

Reactie Martens Tweewielers:

Excuses hiervoor, helaas gaat er bij de fabrikant wel eens iets fout maar dit kunnen wij niet aan de verpakking zien.
Jammer dat U niet eerst contact hierover met ons hebt opgenomen zodat wij...
Jammer dat U niet eerst contact hierover met ons hebt opgenomen zodat wij een mogelijkheid hadden gehad om het te herstellen.
Als het artikel (KMC ketting) niet aan Uw eisen voldoet en U ziet dit meteen nadat U het artikel uit de verpakking heeft gehaald kunt U dit in de originele verpakking naar ons terug sturen met het ingevulde retour formulier zodat wij U een andere ketting kunnen sturen.

J.Oepkes

Perfecte behandeling en afhandeling

onmiddellijke actie van Mattens

n.v.t.

Prima ervaring. Artikel was te groot maar werd zeer snel vervangen voor de goede maat.

Prima communicatie

Gratis retourneren