Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Dave Hendriksen

Ik heb een cannondale scalpel via de webshop bested, normaal doe ik dat niet via een webshop, maar omdat jullie aan de andere kant van het land zitten met jullie winke,l was dit de goede oplossing.... Ik heb een cannondale scalpel via de webshop bested, normaal doe ik dat niet via een webshop, maar omdat jullie aan de andere kant van het land zitten met jullie winke,l was dit de goede oplossing. De prijs was ook super scherp.

Een Super strakke prijs!

Duidelijke website

Goede informatie en goed meedenken

Zover mijn ervaring geen verbeterpunten

H ter Maten

Positief. Secuur en snel.

Ik heb jasbeschermers van Koga besteld ze zijn prima en snelle levering kwaliteit dus

Rob

Correcte levering van de bestelde artikelen

Assortiment

Retourprocedure kan klantvriendelijker. Kosten voor Martens of delen.

CBK

Heel goed gebeurd.

Mogelijk de aflevering datum te kiezen, maar er wordt daarvan geen rekening gehouden. Ik had de dag daarna niet gekozen, want afwezig , maar wel 3 dagen later. Maar het was de dag nadien al... Mogelijk de aflevering datum te kiezen, maar er wordt daarvan geen rekening gehouden. Ik had de dag daarna niet gekozen, want afwezig , maar wel 3 dagen later. Maar het was de dag nadien al aangekomen, dus worden de buren toch gestoord. Niet heel erg, maar als de optie bestaat...

Jurriaan Weber

Product moest door Martens besteld worden toch levering bij mij aan huis binnen 2 werkdagen.

Belofte snelle levering werd geheel waargemaakt

Product is and should be ok due to producers standard; MT have provided fast and easy shipment so that after already 2 days the spare part could be installed