Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Snel gevonden wat ik zocht.
Snel bezorgd wat ik kocht.

Goede web site.

ander bedrijf nemen voor enquete over de aankoop.
Ik word gedwongen vragen te beantwoorden over niet van toepassing zijnde ervaringen.

Martin

Wat een fantastische zaak! Een andere zaak had mijn oude fiets na een valpartij total loss verklaard, dus ik was op zoek naar een nieuwe fiets waar ik hele lovende berichten over gelezen had en die... Wat een fantastische zaak! Een andere zaak had mijn oude fiets na een valpartij total loss verklaard, dus ik was op zoek naar een nieuwe fiets waar ik hele lovende berichten over gelezen had en die door Martens Tweewielers scherpgeprijsd werd aangeboden. Verkoper Robin was zo eerlijk aan te geven dat ik wellicht toch niet gelukkig zou worden met het beoogde model. Daarna ging hij mijn oude fiets eens kritisch bekijken, waarna hij direct aan het sleutelen ging. Voor een fractie van het schadebedrag dat mij eerder was opgegevenn heeft hij mijn oude fiets gerepareerd. De 200 km die ik heen en terug naar Rucphengereden heb waren meer dan de moeite waard. Al was het alleen maar om te ontdekken dat pareltjes als Martens Tweewielers nog steeds bestaan.

Vriendelijkheid, deskundigheid, klantgerichtheid, meedenkend.

Het bedrijf wat meer naar het oosten van Nederland verplaatsen, zou mij althans de volgende keer (die er zeker komt) wat kilometers

Menno van Beilen

Goede site, snelle levering en prima communicatie.

Communicatie en levering

Frances

Het was een prettige samenwerking. Ondanks de fiets die met de 'verkeerde' wielen (anders dan zichtbaar op de webshop) werd bezorgd is alles naar wens opgelost. Er werd bereidheid getoond om eea op... Het was een prettige samenwerking. Ondanks de fiets die met de 'verkeerde' wielen (anders dan zichtbaar op de webshop) werd bezorgd is alles naar wens opgelost. Er werd bereidheid getoond om eea op te lossen. Maar op voorhand werd er al vriendelijk meegewerkt om de fiets er op tijd te laten zijn.

Het contact het met het personeel en de bereidheid en duidelijkheid.

Liborius

Snelle levering en correct

Sneele levering, goede communicatie

Nee

Noel Loones

Heel tevreden met de aankoop en vlugge bediening !

Vlugge bediening !

Neen

Jan Veldt

Mooie bidons en mooi verpakt voorverzending !!!

De Koga bidons kon ik alleen bij Martens Tweewielers vinden en bestellen !!!

N.V.T

Artikel werkt perfekt

snelle levering

Slijkhuis

Super snelle levering

Product paste goed en van goede kwaliteit
Juiste pasvorm