Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Snelle levering van originele Koga onderdelen, geen andere winkel gevonden die deze onderdelen, zoals zadel en E-bike stuur, kon leveren voor een zeer redelijke prijs.

Snelle levering.

Precies het product dat ik zocht!

Snelle reactie op mijn bestelling en dezelfde dag nog verzonden, ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het verzonden was.

1 dag vertraging door DHL maar daar kan Martens niets aan doen. DHL leverde zonder opgaaf van redenen later. Ik kreeg wel een email van DHL dat het pakket 1 of 2 dagen vertraagd zou zijn maar niet... 1 dag vertraging door DHL maar daar kan Martens niets aan doen. DHL leverde zonder opgaaf van redenen later. Ik kreeg wel een email van DHL dat het pakket 1 of 2 dagen vertraagd zou zijn maar niet waarom en ook niet dat het alsnog vandaag zou komen. Nogmaals, daar kan Martens niets aan doen, zij hebben op tijd geleverd, dezelfde dag van aankoop.

Jos

Ik heb een Cube Touring Exc gekocht, die elders in Nederland slechts beperkt leverbaar is. Bij Martens was deze fiets op voorraad en kon binnen 2 werkdagen gebruiksklaar worden afgeleverd.

Ruime keuze, snelle levering, kwaliteitsproducten, goed werkende website en keurige afwerking van de bestelling en betaling. Zeer snelle reactie van helpdesk op vragen met betrekking tot het product.

Nee.

Nathalie

Vrijdagavond voor onze zoon mountainbike broekje besteld. Echter woensdagochtend nog niet in huis. Op site staat voor 17.00 besteld volgende dag geleverd. We hadden her broekje dis maandag,... Vrijdagavond voor onze zoon mountainbike broekje besteld. Echter woensdagochtend nog niet in huis. Op site staat voor 17.00 besteld volgende dag geleverd. We hadden her broekje dis maandag, uiterlijk dinsdag al verwacht. Uiteindelijk woensdag 1,5 uur later naar Frankrijk vertrokken om toch broekje nog mee te kunnen nemen. Mdw aan de telefoon heel vriendelijk, maar bezorging dhl is dus drama en kun je dus niet van op aan. Wel supermooie broekje!!!

Nette mdw aan de lijn
Mooi product

Slechte levering dhl, klopt niet met wat beloofd wordt op de site

Goede webpagina en op zich vlotte service. Jammer dat toegezonden product "defect was". Hoewel verpakking zich was toch het gevoel dat ik met een "tweedehandse"" werd opgezadeld. waarschijnlijk... Goede webpagina en op zich vlotte service. Jammer dat toegezonden product "defect was". Hoewel verpakking zich was toch het gevoel dat ik met een "tweedehandse"" werd opgezadeld. waarschijnlijk onterecht maar los in de verpakking zittend product versterkte mij in die gedachte.

Reageerde snel en zonder verdere vragen op defect geleverde stuurhouder.

Stuurden ter vervanging een andere dan de de gewenste houder toe zonder overleg. Wel een schriftelijke toelichting op de factuur maar had het plezieriger gevonden wanneer dit even mondeling was... Stuurden ter vervanging een andere dan de de gewenste houder toe zonder overleg. Wel een schriftelijke toelichting op de factuur maar had het plezieriger gevonden wanneer dit even mondeling was gecommuniceerd.

Reactie Martens Tweewielers:

De stuurhouder zoals besteld is helaas niet meer leverbaar. We hebben direct de vervangende stuurhouder besteld en deze opgestuurd zodat de "defecte" stuurhouder netjes kon worden... De stuurhouder zoals besteld is helaas niet meer leverbaar. We hebben direct de vervangende stuurhouder besteld en deze opgestuurd zodat de "defecte" stuurhouder netjes kon worden vervangen. Hierover is met de klant telefonisch contact geweest direct na de melding van het defect. De vervangende stuurhouder is duurder maar geleverd tegen de prijs van de bestelde stuurhouder wat in deze niet meer dan normaal is. De klant kan er niets aandoen als betreffend product niet meer leverbaar is.

Product is nog niet geleverd. Levering volgens de site "voorraad" wordt nu ca 3 weken. Betaling wel uit "voorraad" ontvangen.

Proberen beloftes na te komen.

Reactie Martens Tweewielers:

Bij betreffend product stond duidelijk vermeld dat dit product niet bij ons op voorraad was. We hebben het product direct besteld, maar helaas was de leverancier uitverkocht, en was er een aantal... Bij betreffend product stond duidelijk vermeld dat dit product niet bij ons op voorraad was. We hebben het product direct besteld, maar helaas was de leverancier uitverkocht, en was er een aantal weken levertijd op dit product. We hebben dit direct door gecommuniceerd en hierbij vermeld wanneer het product volgens leverancier weer op voorraad zou zijn.

Goed.

Duidelijkheid naar de klant

Geen kan geen item invullen voor nazorg en garantie.

Klasse om een moeilijk verkrijgbaar merkproduct via internet te kunnen bestellen. Levering volgens afspraak.

No nonsense, snelle correcte levering, geen lading overbodige reclame. Top!

Dennis

Snel en het juiste product op vrd.