Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Goede service en snel geleverd

Snelle levering van het juiste produkt

Rob

Goed wat je besteld krijg je

Snel bezorg zonder krassen of beschadiging

Bestelling, helaas via het verkeerde sorteercentrum, na ruim 1 werk binnen genomen. Goed verpakt, niets op aan te merken.

Goede verpakking

Nvt

Sevince

Ik heb eerst telefonisch contact gezocht en de persoon (Stijn) die mij te woord heeft gestaan was heel erg behulpzaam.
Ik had al een keuze gemaakt welk product dat ik wilde en Stijn heeft me...
Ik had al een keuze gemaakt welk product dat ik wilde en Stijn heeft me daar bij goed gecoacht.
Vrijdags besteld en het zou dinsdag in huis zijn, echter ging er bij de DHL iets minder goed.
Ook dit is door tweewielers Martens adequaat en super opgepakt.
Ze hebben er meteen werk van gemaakt, zelfs na sluitingstijd. Helemaal top.
De fiets is uiteindelijk op donderdag bezorgd in een keurig nette en grote doos. Onwijs leuke ervaring om je eigen nieuwe fiets zo uit te mogen en kunnen pakken.

Communicatie en behulpzaamheid (meedenken)

Blijf dit vasthouden.
Wat een valkuil is dat je te snel te groot wordt en dat dit uiteindelijk ten koste gaat van de service waar jullie nu super op scoren.

Peter M

Revsiesetjes voor Formula Oro remmen besteld. Volgende dag verzonden en inmiddels ook al ingebouwd. Waren de originele Formula onderdelen die perfect pasten.

Goede website, prima prijs, snelle verzending, klein pakje via brievenbuspost

Jeanette Blom

Levering was prima echter het product ( ketting beschermer) voldeed niet aan de verwachting helaas.

Henk

Snellle, correcte levering na telefonisch advies.

Klantvriendelijke telefonisch advies.

Ruud

Goede productinformatie, scherpe prijs en top levering

Lage verzendkosten

Nee

Thijs Cevaal

Had forse kraak in mijn Cannondale fsi. Had zelf het vermoeden dat het van mijn krank kwam. Bleek uiteindelijk een kapotte lager in mijn cassette body te zijn. Zeer vakkundig en onder garantie... Had forse kraak in mijn Cannondale fsi. Had zelf het vermoeden dat het van mijn krank kwam. Bleek uiteindelijk een kapotte lager in mijn cassette body te zijn. Zeer vakkundig en onder garantie opgelost. Top service!

Service. Vlot terecht. Vakkundig.