Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Jean-Marc

Delivery time very rapid.
Spare part quality excellent.

Het bestelde product werd snel en zorgvuldig geleverd, waarvoor dank.

Beetje spijtig dat de verzendkosten voor kleine paketten nogal duur uitvallen voor verzending naar België.

Goed ! Snelle levering !

Rien Nigten

Uitstekende service.

Dat het product te klein was kan voorkomen. Retour procedure verliep vlot. Het zou wel fijn zijn als Martens je op de hoogte houdt van de verdere procedure zoals het melden van ontvangst en opnieuw... Dat het product te klein was kan voorkomen. Retour procedure verliep vlot. Het zou wel fijn zijn als Martens je op de hoogte houdt van de verdere procedure zoals het melden van ontvangst en opnieuw versturen.

De verzendkosten zorgen ervoor dat het product elders goedkoper te verkrijgen is. Je moet dus echt fan van Martens zijn om daar te bestellen. Maak producten desnoods iets duurder en probeer iets... De verzendkosten zorgen ervoor dat het product elders goedkoper te verkrijgen is. Je moet dus echt fan van Martens zijn om daar te bestellen. Maak producten desnoods iets duurder en probeer iets aan de verzend kosten te doen

Reactie Martens Tweewielers:

Wij hanteren vaste verzendkosten bij een bestelling welke word geplaatst, het maakt niet uit hoe hoog het orderbedrag is.
Wij proberen retour artikelen dezelfde dag van ontvangst af te handelen,...
Wij proberen retour artikelen dezelfde dag van ontvangst af te handelen, dit kan zijn in de vorm van omruiling, hiervoor worden geen verzendkosten meer berekend, het kan zijn terug betaling.
Wat betreft communicatie als een artikel bij ons retour is ontvangen zullen wij in de toekomst proberen hier beter op te reageren.

Anja

Snelle levering maar helaas verkeerd

Nee,duur en fout

Betere voorlichting

Reactie Martens Tweewielers:

Wij proberen zo duidelijk mogelijk bij onze producten te vermelden bij welke fiets deze horen. Desgevraagd kijken wij op framenummer welke onderdelen bij de fiets behoren. Als U een artikel besteld... Wij proberen zo duidelijk mogelijk bij onze producten te vermelden bij welke fiets deze horen. Desgevraagd kijken wij op framenummer welke onderdelen bij de fiets behoren. Als U een artikel besteld waarvan U denkt dat dit op Uw fiets past kunnen wij hier helaas niets aan doen als dit artikel niet passend blijkt te zijn. Als U het niet passende artikel retour stuurt word dezelfde dag van ontvangst bij ons het betaalde artikel aan U terug betaald.

Sjoerd

Onlangs heb ik een MULE rugzak van Camelbak aangeschaft, super fijn product dat op alle vlakken helemaal aansluit bij mijn wensen en verwachtingen. De service van Martens is prima, telefonisch ben... Onlangs heb ik een MULE rugzak van Camelbak aangeschaft, super fijn product dat op alle vlakken helemaal aansluit bij mijn wensen en verwachtingen. De service van Martens is prima, telefonisch ben vriendelijk en goed geholpen. De medewerker van Martens heeft vervolgens alles keurig afghandeld zoals hij beloofde. Helemaal super dus!

Zeer klantvriendelijk.

Bosch

Product was prima.

Netjes op tijd.

Mag duidelijker zijn dat deze onderdelen bij elkaar horen. Verzendkosten t.o.v. onderdeel dat gewoon in envelop kan te hoog.

Reactie Martens Tweewielers:

Bij het afhandelen van een bestelling in de winkelwagen staat duidelijk vermeld dat wanneer mogelijk een bestelling per post kan worden verzonden. De berekende verzendkosten zijn verzend /... Bij het afhandelen van een bestelling in de winkelwagen staat duidelijk vermeld dat wanneer mogelijk een bestelling per post kan worden verzonden. De berekende verzendkosten zijn verzend / verwerkingskosten. Deze zijn bij iedere bestelling hetzelfde.

Edmay

De bestelling werd snel en correct uitgevoerd

Betrouwbaar

Nvt
Zo blijven

Super snel en keurig afgeleverd

Snelheid en correcte verzending

Jammer dat de naam Koga niet op het product staat, terwijl dit wel als zijnde Koga onderdeel verkocht wordt.

Reactie Martens Tweewielers:

Helaas kiest Koga ervoor niet op alle producten hun naam/logo te vermelden.