Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Heel goed

Netjes geregeld.

Nog nooit zulke snelle en uitstekende service meegemaakt.

zeer snelle levertijd.

Zou het niet weten.

Arjen Blok

Prima onderdelen, snelle levering, snelle reactie

Snelle reactie op mijn vragen per e-mail

Fietslamp zonder probleem besteld en ontvangen

correct betrouwbaar goede prijs

neen

Jan

Snel geleverd. Goed produkt

Goed geprijsde producten en snelle verzending: volgende dag in huis.

Snelle verzending. Producten als beschreven

Het navigeren op de website is op een mobiel niet ideaal. Geen filtermogelijkheid in de webshop (bv bij zadels; man vrouw, MTB race of stad, sortering van producten)

TB

Snelle, goede levering.

Assortiment, levering

w.g.klink@home.nl

Goed, snel, betrouwbaar

zoek je een onderdeel van een fiets dan zoekt men met behulp van framenummer naar het onderdeel, in mijn omgeving zijn fietsenmakers er te beroerd voor, vandaar dat ik de onderdelen bij Martens... zoek je een onderdeel van een fiets dan zoekt men met behulp van framenummer naar het onderdeel, in mijn omgeving zijn fietsenmakers er te beroerd voor, vandaar dat ik de onderdelen bij Martens bestel, overzichtelijke website/store.

Eerder had met een chat online, jammer dat deze er niet meer is, dat is nog sneller en makkelijker dan mailen!!!!

Reactie Martens Tweewielers:

De Chat mogelijkheid is er nog, wegens drukte is deze niet altijd online. Indien mogelijk staat de chat functie aan.

Adje

Even gebeld naar de winkel om te vragen naar de beschikbaarheid van een onderdeel. Heel vriendelijke te woord gestaan.

Vriendelijk te woord gestaan, onderdeel snel verzonden.

Telefonisch werd me medegedeeld dat er nog maar eentje op voorraad was, die gelijk naar me toe verzonden is. Als ik nu op de website kijk, kan ik het onderdeel nog steeds bestellen en betalen.... Telefonisch werd me medegedeeld dat er nog maar eentje op voorraad was, die gelijk naar me toe verzonden is. Als ik nu op de website kijk, kan ik het onderdeel nog steeds bestellen en betalen. Indien deze dus niet meer op voorraad blijkt (zoals eerder telefonisch gesuggereerd is) dan zou het goed zijn dit ook in de webshop te updaten.

Reactie Martens Tweewielers:

Het betreffende artikel was ondertussen weer beschikbaar, vandaar dat de voorraad status op voorraad aangeeft.

Het enige bedrijf dat een 11-28 cassette kan leveren die op een Shimano ATB body past.

Maatwerk