Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Theo van Deurzen

Ik heb een aangepaste XT cassette besteld van Shimano. Omdat ik met mijn mountsinbike alleen maar woon-werk verkeer doe was de originele niet goed 11-42. Ik vond deze cassette in de webshop en heb... Ik heb een aangepaste XT cassette besteld van Shimano. Omdat ik met mijn mountsinbike alleen maar woon-werk verkeer doe was de originele niet goed 11-42. Ik vond deze cassette in de webshop en heb nu een 11-28 wat veel beter aansluit bij mijn doel.

Verkopen aangepaste spullen.

Kon geen voortandwielen vinden voor XT

de Haas

Product o.k. Webdormulier met vraag wordt niet beantwoord.

Corecte, snelle levering

Niet antwoorden op vraag via website=klant haakt af.

Super klantservice, snelle levering

Jeroen

Lefty kabelgeleider

Snelle service, snelle berzorging

De website mag gemoderniseerd worden

Steve

Erg goede ervaring, gebeld om verdere info te krijgen over het artikel, erg goed te woord gestaan.
Goede service en snelle levering.

Er word moeite gedaan voor de klant

A . van . Alst

Helemaal top

Helemaal perfect

Peter van Dijk

Prima!

Duidelijke website, goede prijze en snelle verzending.

Nee

Het bestelde artikel werd op tijd en netjes afgeleverd.

Jasper van Dijk

14 Mei twee Cube fietsstandaards besteld. Dit product bleek niet voorhanden en moest besteld worden; levering werd eind Mei. 1 Juni beide standaards keurig ontvangen.

15 Mei bericht van MTwW omtrent verlate levering, dat is duidelijke en snelle communicatie. En op 1 Juni in goede conditie en in verhouding staande verpakking toegestuurd gekregen. Dat noem ik nou... 15 Mei bericht van MTwW omtrent verlate levering, dat is duidelijke en snelle communicatie. En op 1 Juni in goede conditie en in verhouding staande verpakking toegestuurd gekregen. Dat noem ik nou degelijkheid ! Hartelijk dank voor deze service.

Prima zo !

Prima, snelle levering