Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Koga stuur is ergotec? Juist ergotec niet gekozen bij concurrent (prijs was daar 8€ goedkoper!)

Bij foam stuur handvatten zaten doppen. Die had ik ook los besteld. Is niet over meegedacht met klant. Bovendien passen aparte doppen erg slecht (Cube).

Retour zending betekende nogmaals verzendkosten betalen. Niet meer van deze tijd.

Erg tevreden

Exacte info en erg snelle verzending!

Neen

Ferre

Alles ok, behalve trage levering maar fout lag bij DHL

Oke

Trage levering, desondanks het priduct in stock was

Mensen goed informeren over werkelijke levertijd

HaNs Appeldoorn Bergen op Zoom

Zoals ik reeds in een eerder review schreef ben ik zéér tevreden over mijn aankoop bij Martens Tweewielers. Mijn keuze voor een nieuwe fiets betrof de Cube Nature Pro Allroad 2018. Deze was nergens... Zoals ik reeds in een eerder review schreef ben ik zéér tevreden over mijn aankoop bij Martens Tweewielers. Mijn keuze voor een nieuwe fiets betrof de Cube Nature Pro Allroad 2018. Deze was nergens maar dan ook nergens meer te koop. De heer Martens heeft zich persoonlijk voor mij ingezet door deze fiets bij de Duitse fabrikant te 'halen'.

Martens Tweewielers speelt duidelijk in op de behoefte van de klant.

Geen.

Rik

Goede keuze mogelijkheden , goede prijzen

Snel

Jeroen

Duidelijke site en snelle levering

In de shop niet te zien of het item op voorraad is

Jan de Smedt

Zeer slecht. Ondanks diverse keer expliciet navragen bleek, ondanks gen stelligste beweerd, het gelverde spatbord aan 44 euro NIET te passen op de fiets die nochtans expliciet was beschreven let... Zeer slecht. Ondanks diverse keer expliciet navragen bleek, ondanks gen stelligste beweerd, het gelverde spatbord aan 44 euro NIET te passen op de fiets die nochtans expliciet was beschreven let merk en type, ....

lever niets waar je niet zeker weet dat het het juiste onderdeel is !!!