Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Huisman

Snelle correcte levering van de bestelde producten

L. Spijk

Kleine ding paste precies

Nvt

Nvt

Ella Teirlinck

Best spannend om voor het eerst on-line een nieuwe fiets te kopen! Met persoonlijk advies via de chat geen enkel probleem. De fiets voorzien van een ander zadel naar mijn keuze was zelfs mogelijk.... Best spannend om voor het eerst on-line een nieuwe fiets te kopen! Met persoonlijk advies via de chat geen enkel probleem. De fiets voorzien van een ander zadel naar mijn keuze was zelfs mogelijk. Bij aflevering thuis alleen nog het stuur en zadel op hoogte afstellen en gaan. Perfect geregeld en dat alles voor een hlele mooie prijs. Volgende aankoop weer bij Martens!

Hulp en advies via de chat-functie.

Het is mij niet duidelijk of ik voor de eerste servicebeurt naar een Koga-dealer in de buurt kan gaan of dat dit alleen bij Martens kan.

Prima. Snel bezorgd!

Snelheid. Correcte levering

Hein Balkenende

Op voorraad en snel geleverd!

MARTIN

Excellent

Fast, serious, excellent quality

Lower shipping costs

Lars

Al diverse malen Cube onderdelen keer besteld, werden snel geleverd. Bij demontage van wat lagers bleek ik in mijn enthousiasme een broodnodig en niet meer te bestellen onderdeel te hebben... Al diverse malen Cube onderdelen keer besteld, werden snel geleverd. Bij demontage van wat lagers bleek ik in mijn enthousiasme een broodnodig en niet meer te bestellen onderdeel te hebben kwijtgespeeld (lees, te hard geslagen, de tuin in, onvindbaar. Martens gebeld, hadden toevallig nog ergens iets liggen. De dag erna gratis ontvangen. Van een onbruikbare fiets naar biken over de hei in twee telefoontjes. Topservice!

Denken mee, nemen uitgebreid de moeite oplossingen te vinden. Snelle levering. Goed bereikbaar.

Ferry

Heldere website, snelle verzending

snelheid van verzenden

prijs is hoog

Meire Luc

Spatborden en bagagedrager aangekocht voor Koga Sportslady van ong. 10 jaar oud.

De tape van de doos was gescheurd waardoor enkele kleine onderdelen ontbraken.

De ontbrekende onderdelen werden zonder probleem geleverd. De vragen per email werden dezelfde dag beantwoord.

Perfecte service

verpakking beter beveiligen met een goede tape.