Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Ronald W.

Product: prima, precies wat ik nodig had.
Product: prima, precies wat ik nodig had.
Martens: prima, advies gekregen nav contact via de website wat ik nodig had aan de hand van mijn framenummer. alles zeer netjes verpakt en snel verzonden.

Snel en kundig advies.

Eerder geleverd als was afgesproken.

Eerder geleverd

Nvt

Pim Philipse

Product: Koga koplamp Nova, doet het goed, maar vervangt het exemplaar dat ik in juli 2016 kocht, en waarvan de microschakelaar het begeven heeft.

Heel goed

snel geregel

Overschoenen voor kids! Fijn dat jullie die op voorraad hebben en de volgende dag leveren!

zie hierboven

Hans

Snelle service op laatste moment bestelling nog kunnen veranderen

Eric Houtepen

Ik ben niet van dit soort rubrieken maar deze keer wil het toch vermelden. Dankzij super service en reparatie onder garantie. De Lemelerveld MTB Marathon met veel plezier kunnen rijden. Klasse.... Ik ben niet van dit soort rubrieken maar deze keer wil het toch vermelden. Dankzij super service en reparatie onder garantie. De Lemelerveld MTB Marathon met veel plezier kunnen rijden. Klasse. Bedankt Martens.

Goed, snel en betrouwbaar

Ben Mulder

Heel erg goede tel begeleiding bij bestelling daar ik ik niet precies wist wat te bestellen

Zeer goed

nee