Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Goede en snelle bezorging van het bestelde

M de Rozario

Zeer slecht 2 x de product verkeerd opgestuurd met DHL..en geen tegoed bon gekregen voor het ongemak ..dus geen Service
Erg jammer dus

?

Je werkinstructies weten mbt transport.

Reactie Martens Tweewielers:

We hebben op verzoek van de klant het afleveradres veranderd naar een afleverpunt. We hebben bij DHL geïnformeerd hoe dit te veranderen omdat een verzendlabel automatisch aan de bestelling is... We hebben op verzoek van de klant het afleveradres veranderd naar een afleverpunt. We hebben bij DHL geïnformeerd hoe dit te veranderen omdat een verzendlabel automatisch aan de bestelling is gekoppeld. Dit is tot 2 keer toe fout gegaan omdat betreffend afhaalpunt het pakket niet wilde aannemen. Uiteindelijk hebben we een nieuwe zending voor de klant gemaakt en deze werd wel direct geaccepteerd. We hebben bij alle stappen welke werden genomen de klant zowel telefonisch als per e-mail op de hoogte gehouden. Helaas staan wij machteloos als een derde partij (in dit geval het afhaalpunt) in gebreke blijft.

Tijmen

Snelle levering en goede product beschrijving!

Fijne feedback

Ik kocht remblokjes bij Martens. Ik had niet in de gaten dat je ze per stuk moest bestellen. Bij andere websites werd de prijs per twee weergegeven. ik heb twee keer één remblokje besteld, en dus... Ik kocht remblokjes bij Martens. Ik had niet in de gaten dat je ze per stuk moest bestellen. Bij andere websites werd de prijs per twee weergegeven. ik heb twee keer één remblokje besteld, en dus ook twee keer verzendkosten moeten betalen.

Geen idee, te kort ervaring mee.

Duidelijkheid bij het te bestellen aantal

Nora de Jong

Super...echt Koga!!!

concrete aanwijzingen voor achterhalen welk onderdeel besteld moest worden

niet echt

Johan Bastiaenen

Super goede service en hele snelle service. Top zaak

Goede uitleg en super service.

Jhw

Op zoek naar onderdelen Koga.
Hier gevonden.
Snelle levering.
?

Benodigdheden makkelijk te vinden
Snelle levering.

M Waijers

Super Goede service Online geschat met medewerker en duidelijke uitleg gekregen Volgende keer weer Martens Aanrader!!!!

Overzichtelijke webwinkel, gemakkelijk bestelproces en snelle levertijd!