Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

M. Vermeulen

Prima Fietsbril. Doet wat-ie moet doen.

Helaas de verkeerde bril in wel de juiste verpakking. Na telefonisch overleg dezelfde dag nog de juiste bril toegezonden. Top service!

Angelique

Zeer goed, snelle levering en goed verpakt ??

Ik kreeg mijn product netjes optijd en het was goed stevig verpakt

Jos van Wichen

Slechte ervaring. Foutieve bidon geleverd. Maandag jl bericht gestuurd, geen reactie

U gedragen als een ervaren bedrijf

Reactie Martens Tweewielers:

Nadat bleek dat de klant ons e-mail adres verkeerd had ingevoerd, vergissen is menselijk, en wij de door de klant verstuurde e-mail nooit hebben ontvangen. Zijn wij na het lezen van de binnen... Nadat bleek dat de klant ons e-mail adres verkeerd had ingevoerd, vergissen is menselijk, en wij de door de klant verstuurde e-mail nooit hebben ontvangen. Zijn wij na het lezen van de binnen gekomen review tot actie overgegaan en hebben we nadat wij contact met de klant hebben gehad de verkeerd geleverde bidon vervangen voor de goede.

Plezierige contact met personeel; duidelijk!
Jammer dat ik een slechte inruilwaarde voor mijn MTB opgegeven kreeg; dus geen nieuwe gekocht!

Heldere duidelijke communicatie

Snelle service

Jeroen

Aangepaste mtb-cassette 11 speed besteld

Een gewone mtb-cassette(11 speed) is als zwaarste verzet 11-40. Die stappen vind ik veel te groot. Martens tweewielers past de cassette aan. Top!!

geen idee

nee

R. de Klerk-Swart

Tijdens onze vakantie kregen mijn man en ik allebei een probleem met onze fietsen. Bij zijn fiets liep iets aan na een val, bij mij zat het probleem in het schakelen (derailleur). We werden... Tijdens onze vakantie kregen mijn man en ik allebei een probleem met onze fietsen. Bij zijn fiets liep iets aan na een val, bij mij zat het probleem in het schakelen (derailleur). We werden vriendelijk bejegend en meteen prima geholpen, gratis!
Nogmaals hartelijk dank, mensen van de werkplaats van Martens!

Aanschaf is niet van toepassing, wij waren toeristen met pech.
Service: uitstekend!

Nee

Lex

Prima geleverd, goeie levertijd.

Verzendtijd