Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Na een prettige mailwisseling waarin de producten die ik zocht werden aangegeven heb ik deze besteld.
Snelle en nette levering. De producten voldoen aan onze wensen. Hele goede service en kennis van de producten.

Vansant Wim

Een aanrader !!!

Snelle en perfecte service en levering !!!

Arie Burggraaff

Goede ervaringen, mijn fietsen en alle onderdelen komen bij martens vandaan

Vriendelijk, meedenken en goede service

Steven

Zoals beschreven snelle levering top

Correct

Bert van den Oord

Zeer attent. Werd teruggebeld dezelfde dag omdat de levering enkele weken zou gaan duren. (was een probleem van cube zelf)
Direct geld teruggestort door Martens.

C. Freire

Zadelsteun gekocht voor mij Koga van te voren goede informatie gekregen.

Goede Info . Bij de zadelpen had ik vet gekregen in een zakje,
Ik had dit gevraagd? Top service

Martijn Kranen

Hallo mijn ervaring is positief de start was iets minder door een misverstand.Maar het uiteindelijk toch goed gekomen Heb wel een kanttekening ik ben niet kapot van DHL over het bezorgen je bent... Hallo mijn ervaring is positief de start was iets minder door een misverstand.Maar het uiteindelijk toch goed gekomen Heb wel een kanttekening ik ben niet kapot van DHL over het bezorgen je bent eigenlijk verplicht de gehele dag thuis te blijven .Het is zeer verwarrend over de tijd bvb 8,00 t/m 18,00 dus afspraken afzeggen !!!

Zie boven

Zie boven

Altijd snelle levering

Altijd snelle levering

nee

Zeer positief!
Reageren snel op e-mail en komen hun afspraken na.

Levering ging, door fout bij DHL, niet zoals gepland. Door inzet van Martens Tweewielers is er alsnog een oplossing gekomen waarbij de fiets dezelfde dag geleverd is.

Top

Super