Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

LesBest

Ik ben zeer tevreden de bestelling werd snel en correct geleverd met DHL.

Gebeld met het bedrijf ik het frame nummer gegeven en kreeg de 2 bestelnummer door prima geregeld

Fred uit Nijmegen

Recent aantal nieuwe Koga onderdelen besteld, waaronder originele Koga Dali lederen handvatten. De 1e keer in de winkel keurig en snel geholpen, de 2e keer via internet de spullen snel in huis.... Recent aantal nieuwe Koga onderdelen besteld, waaronder originele Koga Dali lederen handvatten. De 1e keer in de winkel keurig en snel geholpen, de 2e keer via internet de spullen snel in huis. Prima! Recent heeft mijn plaatselijke fietsenmaker (Koga dealer uit Nijmegen) mijn handvatten met vrij veel geweld de handvatten moeten verwijderen voor nieuwe shifters. Deze hadden ze verkeerd terug geplaatst, waardoor de handvatten wederom met veel geweld verwijderd moesten worden. Daarna zat het stiksel los en men verwees mij weer naar Martens, die niet moeilijk deed en onder garantie nieuwe gaat leveren. Hulde!

Zo goed als alles van Koga op voorraad, snelle levering en deskundig personeel.

Prima service! Bestelling bleek niet leverbaar. Helaas mail hierover in de spambox. Zelf nog een mail gestuurd en hierop direct reactie. Ander product aangeboden gekregen. Prijsverschil voor... Prima service! Bestelling bleek niet leverbaar. Helaas mail hierover in de spambox. Zelf nog een mail gestuurd en hierop direct reactie. Ander product aangeboden gekregen. Prijsverschil voor rekening van Martens

Duidelijke en directe communicatie

Wij hadden handvatten besteld, evt instructie voor makkelijk aanbrengen meesturen... nu via YouTube ook gelukt

Contact gehad via de mail om zo tot de juiste aankoop van onderdelen te komen. Snelle reactie en goed advies

Ja, snelle reactie en goed advies

Ik vond me goed en ik beschouw de site ook zeer betrouwbaar

Ik vond me goed en ik beschouw de site ook zeer betrouwbaar

E-bike op vrijdag gekocht en zaterdag al ophalen terwijl hij nog uit de doos moest.
Het rijklaar maken heeft wel wat onvolkomenheden laten zien waarvoor we later terug moesten naar het verkoopadres.

Ik heb zelf te snel gehandeld. Achteraf blijkt de kettingkast niet erg solied

zie boven, bij aflevering moet alles 100 % zijn en dat kon iets beter

Ed van Velzen

Martens Tweewielers biedt een breed maar ook gespecialiseerd assortiment.

Vriendelijk, snelle levering, gespecialiseerd in bepaalde onderdelen.

Top. Alles werd bezorgt op de afgesproken tijd.

Goede prijs en snel in huis.

Heldere site, goed aanbod.